Cadeau tip – Cocktail pakketje

17 Jul

Afgelopen week gingen mijn collega’s en ik bij onze andere collega op bezoek.. Ze zit al een aantal weken thuis met een gebroken voet en dus was het tijd om bij haar langs te gaan! Maar dan kom je natuurlijk niet met lege handen aan! Ze legden we allemaal 2 euro in en stelden we een leuk cadeau samen..

We wisten van onze collega dat ze wel van drankjes houdt en het ook leuk vind om ze zelf te mixen! Een andere collega wist dat ze bij de action leuke cocktail boekjes verkochten en zo was ons idee voor het cadeau klaar! nu alleen nog even samen stellen!

Dit is het boekje! Zoals het zelf al zegt een boekje met Cocktails en andere drankjes! Super leuk en niet duur.. € 2.99

Zo staan er in dit boekje allerlei warme en koude klassiekers, shotjes, cocktails.. Maar er staan ook alcoholvrije drankjes in! Ook wel zo handig aangezien niet iedereen alcohol wil of mag..

Er staan allemaal leuke plaatjes met de meest heerlijk uitziende cocktails..

Plus een korte duidelijk uitleg hoe je het kunt maken..

En staan er aan de zijkant leuke tips en weetjes..

En dit is ons pakketje geworden..

Wat zit er allemaal in;
Cocktailboekje – Action
Herbruikbare ijsklontjes – Action
Rietjes – Action
2 Cocktail glazen – Xenos
Shaker – Xenos
Cocktail siroop – Xenos

Een super leuk kadootje voor iemand die wel van een drankje houd en het leuk vind om het zelf ook te mixen! Onze collega was er erg blij mee en vond het erg leuk bedacht!

Wat vinden jullie van dit cadeau? En kenden jullie het cocktailboekje al?

Liefs

6 Reacties to “Cadeau tip – Cocktail pakketje”

  1. Xan 17 juli 2012 bij 11:14 #

    Leuk cadeau. Hebben jullie ook mooi ingepakt.😀

  2. Charlotte 17 juli 2012 bij 19:39 #

    Ohh, superleuk cadeau! Ik hou echt van cocktails, heb hier thuis ook een paar van zulke boeken liggen🙂

    xo
    Charlotte

  3. Beauty Koning 17 juli 2012 bij 21:28 #

    Wauw, dit vind ik echt een geniaal idee! Wauw, girl, hoe creabea! Dit zou ik zelf ook wel willen ontvangen. ^^ Morgen langs de Action, moet dat boek zien te bemachtigen. xD

  4. Liliane 18 juli 2012 bij 00:30 #

    Ik heb dat boekje ook eens in mijn handen gehad.
    Super leuk pakket is het geworden!

  5. Laralaurentia 19 juli 2012 bij 11:13 #

    Echt een leuk cadeau is het geworden, deze ga ik in mijn achterhoofd houden!

Geef een reactie

