30 Days Make Up Challenge – Look 11 t/m 20

5 Apr

Deel 2 van de 30 days make up challenge zit er al weer op! En vandaag een terug blik op alle looks!

Day 11 – Smokey

Eerst vond ik deze look echt super goed gelukt.. Nu valt die me een beetje tegen en vind ik hem wat slordig.. De kleuren combi vind ik wel super gaaf!

Day 12 – Glitter

Deze look vind ik echt super tof! Zo tof dat ze hem bij jubal als inspiratie gebruikt hebben voor de make up van de meiden van de guard!

Day 14 – Barbie

Deze look vind ik echt super goed gelukt! De kleuren passen zo goed bij Barbie!

Day 15 – Your signature look

Mijn signature look! Jaa deze look maak ik nog steeds geregeld!

Day 16 – Colour full

Deze look vind ik super tof! de kleur overgang en de intensie van de kleuren! Ik vind hem echt super vet!

Day 17 – Matte

Weer een look die goed gelukt is! De kleur overloop vind ik goed geluk en de look is niet te overdreven!

Day 18 – Extreme

De foto met de nep wimpers zal ik jullie besparen! Maar deze kleuren combi vind ik echt zooo gaaf!!

Day 19 – Sunset

Eerst vond ik deze look echt goed gelukt! nu denk ik toch dat ik er nog wel iets meer uit had kunnen halen! de kleuren combi is in iedergeval wel tof en speciaal!

Day 20 – Brights

Jaa deze look is toch denk ik wel mijn favo van deze 9 looks! De kleuren vind ik zo gaaf en het geheel is gewoon tof!

Wat vinden jullie? Wat is volgens jou de beste look en wat vinden jullie van alle looks?

Liefs

Eén reactie to “30 Days Make Up Challenge – Look 11 t/m 20”

  1. Sienna 6 april 2013 bij 11:38 #

    Hallo,
    leuke eyelooks🙂 Mag ik je een goedbedoelde tip geven? Je hebt een paar verdwaalde wenkbrauwhaartje die je kunt epileren.. wordt het ietsje strakker.fijn weekend dag dag🙂

Geef een reactie

