Personal – Geen blogs online, druk, werk/school, paardrijden

19 Apr

Jaaa daar ben ik weer eens.. Naar bijne 2 weken niets gepost te hebben vandaag maar weer eens een stukje! En wel een persoonlijk stukje! Een stukje over van alles; Waarom ik zo weinig op jullie blogs te vinden ben, waarom ik zelf weinig tot niets post, wat er op mijn werk speelt en natuurlijk even snel over het paardrijden..

De eerste 3 punten kan ik in een keer samenvatten.. Ik ben gewoon druk.. Ik ben net begonnen met een opleiding voor het werk *filiaalmanager niveau 4* en ik werk veel buiten mijn uren om.. Wat soms best wel een mijn lichaam vreet.. Door mijn darmziekte ben ik gewoon wat sneller moe als de meeste mensen.. En daardoor ben ik als ik thuis ben na een week werken blij dat ik gewoon even lekker op de bank kan hangen, beetje tv kan kijken en dan lekker in bed te gaan liggen.. Verder moet ik nu natuurlijk weer huiswerk maken en wil vriendlief ook soms wat aandacht..

Meestal heb ik 1 dag in week de hele dag vrij.. Deze dag ging ik eerst altijd lekker bloggen, wat dingetjes voor de week inplannen, foto’s maken en blogs beoeken.. Nu ga ik meestal eerst paardrijden om daarna lekker op de manege te blijven hangen en ze te helpen.. Stallen mesten, kruiwagens legen, vegen, gezellig doen en smiddags helpen met de lessen van de kleine kinderen.. Spullen bij elkaar pakken voor de kids, helpen met poetsen en het opzadelen.. Ik vind het echt super leuk, maar daar lijdt de blog dag dus wel onder..

En daarom staat er dus niet meer om de dag een artikel online.. En daarom ga ik dus niet meer beloven dat er om de dag een artikel online staat! Niet omdat ik het niet meer leuk vind, maar gewoon omdat ik er de tijd even niet voor heb! Enn als ik weer wat meer tijd heb ben ik gewoon weer back in business hihi! Verder ga ik nog wel gewoon door met het ABC Zelfportret Project, de 30 Days Make Up Challenge en met nail arten! Dus er komt zeker nog genoeg online maar over een iets bredere tijd!

Liefs!

4 Reacties to “Personal – Geen blogs online, druk, werk/school, paardrijden”

  1. Eline 19 april 2013 bij 14:01 #

    Heel begrijpelijk dat je nu inderdaad wat minder tijd hebt! Maar elke dag een post is natuurlijk ook geen must. Gewoon doen als je er tijd voor en zin in hebt!

  2. Josephine 19 april 2013 bij 16:00 #

    Wat goed dat je ons op de hoogte houdt. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op de manege, dat hoor ik graag. Succes🙂

  3. Liliane 19 april 2013 bij 22:20 #

    Pfoeh, je hebt het er inderdaad maar druk mee! Know the feeling.
    Blog jij maar gewoon wanneer je er tijd voor en zin in hebt hoor! Het moet geen ‘moetje’ worden🙂
    Succes met de drukte!

  4. Inge (@stylishing) 24 april 2013 bij 21:26 #

    Zo jij bent er maar druk mee! Goed van je dat je de keuze hebt gemaakt om minder te bloggen. Ik vind het nooit erg als iemand niet iedere dag wat online heeft staan dit heb ik zelf namelijk ook niet. Ook stoppen veel bloggers omdat het ‘moeten’ wordt. Dan kun je beter je hart volgen en de dingen die jij belangrijk vindt voor laten gaan en minder bloggen. Ik blijf je blog bezoeken hoor!🙂

Geef een reactie

