Personal – ik als fotograaf

25 Jun

Oeps! Ik heb gewoon 2 maand mijn hooft hier niet laten zien! Sorry lady’s; Ik schaam mij diep, maar het is allemaal voor het goede doel geweest! Ik ben de laatste 2 maand namelijk best wel druk geweest! Ik ben namelijk druk bezig om voor mezelf te beginnen als fotograaf! Ik ben de laatste weken druk geweest met een eigen site, een facebook pagina, een twitter account en natuurlijk het belangrijkste een logo! Maar ik heb de laatste weken ook al een aantal shoots gehad! Super leuk allemaal!

(mijn layout is niet niet breed genoeg voor mijn logo, maar dan hebben jullie een idee)

Gelukkig hoef ik het niet allemaal alleen te doen en helpt vriendlief hard mee! En daarom is het nu dus gewoon allemaal bijna klaar! De facebook pagina is online, de website is bijna klaar en de foto’s voor een portfolio zijn gemaakt! Alleen nog even de laatste teksten maken en controleren voor de site, visite kaartjes laten maken en natuurlijk nog even langs de kamer van koophandel.

Op mijn site komt straks ook een blog gedeelte.. Wat ik met watevahdude ga doen weet ik nog niet zo goed! Misschien koppel ik ze wel aan elkaar, maar jullie kunnen me natuurlijk ook gewoon volgen op mijn site, maar natuurlijk ook op facebook of twitter.. De laatste 2 staan al online en kun je dus al volgen!

Wanneer de site online komt ga ik natuurlijk weer even een artikel hier schrijven om jullie up to date te houden!

Voor nu nog even een paar foto’s die in mijn portfolio zitten! Enjoy!

Wat vinden jullie van mijn logo en gaan jullie mij volgens op facebook en of twitter?

Liefs en tot snel!

2 Reacties to “Personal – ik als fotograaf”

  1. Liliane 5 september 2013 bij 23:37 #

    Mooie foto’s! Hoe staat het met je nieuwe website? Succes!

Geef een reactie

