Yves Rocher Luminelle Kohlpotlood

16 Jul

Afgelopen week kreeg ik een leuk kadootje van mijn mams.. Ze had wat besteld bij Yves Rocher.. De vorige keer bestelde ze voor zichzelf een oogpotlood.. Deze beviel haar zo goed dat ze hem deze keer ook voor mij mee bestelde.. Ik gebruik hem inmiddels elke dag en wil graag mijn mening aan jullie laten weten!

En dit is hem! Gewoon een standaard verpakking.. Er zat eerst nog wel een plastic omheen.. Zo weet je direct dat die dus nog niet gebruikt of getest is.. me likes!

Dit zeg Yves Rocher zelf over het potlood:

Het kohlpotlood is weer helemaal terug om uw ogen een intensere blik te geven. Dankzij de gladde samenstelling is dit potlood zeer gemakkelijk aan te brengen. Met een dun en nauwkeurig lijntje geeft u uw ogen een perfecte amandelvorm of maakt u uw ogen ronder door alleen de buitenste helft van het oog te accentueren

Een mooie plastic huls voor om de punt! Handig!

De punt zelf is mooi spits en mooi klein! Perfect voor een mooi dun streepje!

En de swaches! Me likes! Een mooie zwarte kleur!! Verder kun je er dus ook mooie dunne lijntjes mee trekken! De onderste is met de platte kant van het potlood..

De prijs van dit potlood is € 3,90 maar hij staat nu online voor € 1,20. Ik zeg niet duur voor een goed potlood!

Wat vinden jullie van dit potlood en bestellen jullie wel eens wat bij de Yves Rocher?

Liefs!

5 Reacties to “Yves Rocher Luminelle Kohlpotlood”

  1. Sarah 16 juli 2012 bij 11:45 #

    Ziet er goed uit! Mooi diep zwart ook.

  2. pretty beauty land 16 juli 2012 bij 18:09 #

    ik ben zelf helemaal verliefd op mijn dior showliner oogpotlood. Love it!

  3. Beauty Koning 16 juli 2012 bij 21:13 #

    Oh my god, it’s so pretthaaay! En de pigmentatie is trouwens stunning.🙂

  4. Paola (@ilovebeauty89) 17 juli 2012 bij 06:38 #

    Dit is mijn favoriet! Ik gebruik hem al jaren en wil geen andere meer!

  5. Lifesplash 17 juli 2012 bij 09:35 #

    Die is echt praaaaachtig! I love. <'3 Ik wil 'm haha.

Geef een reactie

