My Nails – Cupcakes

1 Apr

Het is weer tijd voor een nail art.. Deze keer nog lekker op een nagel wiel.. Maar er staat er ook al eentje klaar op mijn echte nagels! Eigenlijk wou ik een leuke paas nail art online plaatsen, maar naar mijn idee was die niet goed genoeg gelukt.. Dus vandaar de Cupcake nagels!

Ik wou deze echt al super lang maken en nu is het er eindelijk van gekomen.. Ik ben begonnen met 2 laagjes van de basis kleuren *dus de lichtpaarse en mint groene kleur* Daarna heb ik een klodder witte nagellak midden op de nagel gedaan en daarna met een nail art pen het wat wollig gemaakt en uit gewreven.. Daarna de streepjes op de paarse en groene kleur en als laatste de verschillende kleuren stippen op de cupcake zelf! Enn klaar ben je al!

De lakjes die ik gebruikt heb zijn;
Fogan cosmetics nr. 14
Essence I Love Berlin *L.e.*  03 Green Gras
Essence Colour & Go 146 That’s what I Mint
Essence Colour & Go 87 Passion For Fashion
Essence Colour & Go 86 A Lovely Secret

Wat vinden jullie van deze nail art?

Liefs

4 Reacties to “My Nails – Cupcakes”

  1. yasmin 1 april 2013 bij 19:22 #

    Super cute!

  2. Vera 1 april 2013 bij 22:01 #

    Super leuke cupcakes! Mooi gedaan!

  3. Beauty Koning 2 april 2013 bij 02:11 #

    Wauw, geweldig joh!

  4. Josephine 5 april 2013 bij 17:01 #

    Leuk gedaan, we luv cupcakes. Ik ben benieuwd naar de creatie die je op je nagels hebt gemaakt🙂

Geef een reactie

