Day 20 – Brights

28 Mrt

Vandaag al weer de laatste look van het 2e deel van de 30 days make up challenge.. De 20e look kom al weer online.. *eigenlijk de 19e door dat 1 niet gedaan is* Vandaag is Brights aan de beurt.. Kleuren.. Ik heb niet voor veel kleuren gekozen maar wel voor iets opvallends..

Ik heb voor de kleuren wit, neon roze en paars gekozen.. De neon roze kleur uit het Sleek I divine Acid palette schreeuwde mijn naam en ik moest deze kleur dus wel gebruiken.. Wit erbij om het een beetje lief te maken en paars erbij voor het heavy effect..

Enn weer ben ik begonnen met mijn NYX Jumbo pencil in de kleur Milk.. Verrassing he! Daar over heen bracht ik eerst de witte kleur uit het Sleek Idivine Acid palette aan.. Daarnaast de neon roze kleur.. Wauwhh wat een pracht kleur is dit zeg! Al moet die wel heel erg in lagen worden aangebracht..

Daarna begon ik met de paarse kleur in mijn acradeboog en mijn buitenste ooghoek.. Daarna flink blenden en weer extra roze en paars aanbrengen.. De paarse kleur is de kleur Twilight uit het Sleek I divine Bad Girl palette..

Als laatste heb ik nog een witte Barry M Dazzle dust *nr 8* in mijn binnenste ooghoek aangebracht.. Daarna nog weer wat extra roze, beetje vervagen en nog weer wat wit en klaar is de look!

Let niet op de prachtige plekken in mijn gezicht.. Mijn huid vind het koude weer niet zo fijn meer..

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

6 Reacties to “Day 20 – Brights”

  1. Lis 28 maart 2013 bij 16:22 #

    Prachtige look!

    Erg vervelend van je huid. Het zou ook door je verzorgingsproducten kunnen komen. Deze zijn vaak te agressief voor je gezichtshuid. Als je nagaat dat het hoofdingrediënt ook wordt gebruikt voor vloerreinigers etc. weet je genoeg denk ik. Welke lijn of wat gebruik je hiervoor?

  2. Britt 28 maart 2013 bij 20:56 #

    Mooi met dat zwart erbij! Je hebt echt mooie ogen!

  3. Beauty Koning 28 maart 2013 bij 21:16 #

    Schitterende look, love de intensiviteit weer!

  4. Jana 28 maart 2013 bij 21:28 #

    Hele mooie look😀 x

  5. pretty beauty land 28 maart 2013 bij 21:58 #

    mooi gedaan hoor! wauwie!

  6. Josephine 29 maart 2013 bij 12:05 #

    Dat roze is ZO tof😀

Geef een reactie

