My Nails – Fire

22 Mrt

Nagels lakken; ik heb het een poos niet gedaan.. Eigenlijk puur uit luiheid.. Maar vorige week wat ik 3 dagen achter elkaar vrij en besloot ik eens weer in de weer te gaan.. Niet op mijn eigen nagels maar op mijn nagel wielen.. En zo staat vandaag creatie 1 online!

Vlammetjes zijn het deze keer geworden.. We moesten natuurlijk met een wat simpeler iets beginnen.. Aangezien ik niet super goed ben in nailart.. Maar ik ben tevreden over het resultaat..

Ik ben begonnen met de gele streepjes, daarna de oranje, de rode en de donker rode.. Ondertussen af en toe laten drogen en klaar!

En dit zijn de kleurtjes die ik gebruikt heb: Wild & More 119, Fogan Cosmetics nr 17, 1 en 9

Verder heb ik nog een oude eyelinerstift gebruikt die het niet meer deed.. Hiermee heb ik alle  streepjes gezet..

Wat vinden jullie van deze nail art en vinden jullie het leuk om zulk soort dingetjes vaker te zien? En zo ja hebben jullie nog leuke ideetjes?

Liefs

3 Reacties to “My Nails – Fire”

  1. Josephine 22 maart 2013 bij 14:34 #

    Jaaa dit is tof! Ik zou dit wel vaker willen zien en dan ook op jouw eigen nagels.

  2. Xan 22 maart 2013 bij 19:33 #

    Leuke creatie. Ik zou dit vaker willen zien. Maybe wel een foto met je eigen nagels erbij (1 hand of 1 of meer vingers).
    Love,

  3. Beauty Koning 22 maart 2013 bij 21:36 #

    HOT STUFF! Jushh lady, vaker how to’s op het nailart gebied!

Geef een reactie

