Zelfportret Project – D

18 Mrt

De D was echt de eerste letter voor dit project waar ik direct van zeker wist welk woord erbij moest komen.. Dit moest Douche worden.. Ik hou van onze douche.. Ik ben er niet onder weg te slaan als ik er onder sta.. Best ernstig, maar ik vind het gewoon heerlijk om onder de douche te staan..

Om de foto’s te maken was nog al een hele klus.. Ik had alles klaar gezet, waarna vriendlief ging kijken als het statief wel goed stond.. Ik blijven staan en hij schuiven met het statief tot het juiste beeld.. En daarna kon het experimenteren beginnen..

Ik moet zeggen ik ben best tevreden! Het was best lastig om de foto’s te maken en heb vriendlief dan ook een paar keer moeten roepen om te vragen als hij nog een oplossing wist.. Maar het is allemaal gelukt..

Wat vinden jullie van deze foto’s en wat zouden jullie bij de D doen?

Liefs

11 Reacties to “Zelfportret Project – D”

  1. Sofie 18 maart 2013 bij 09:07 #

    Toffe foto’s!

  2. Miss Sentinelli 18 maart 2013 bij 09:54 #

    Ziet er goed uit! Leuk project trouwens🙂

  3. Josephine 18 maart 2013 bij 10:31 #

    WOW, dit vind ik heel tof! Tof met de druppels😀

  4. beautyforgirls 18 maart 2013 bij 10:31 #

    Ik vind het wel mooie foto’s, best goed gelukt.
    Liefs, xxx

  5. Xaviera 18 maart 2013 bij 12:52 #

    Ziet er heel gaaf uit, goed gelukt!

  6. Cynthiiaa 18 maart 2013 bij 13:21 #

    Wauw, schitterend joh! Al dat werkt heeft zijn vruchten afgeworpen!

  7. Xan 18 maart 2013 bij 14:16 #

    Geweldige foto’s. Ze zijn echt mooi.
    Love,

  8. yazylicious 18 maart 2013 bij 23:44 #

    Ontzettend gaaf die foto’s! Ik geloof idd wel dat het lastig is om op deze manier van jezelf foto’s te maken maar het is het zeker waard geweest.

  9. Kimberly 19 maart 2013 bij 14:30 #

    Wat gaaf zzeg!!

  10. Bo 19 maart 2013 bij 19:22 #

    Ik kan begrijpen dat het wat lastig was, maar het ziet er mooi uit met die druppels!

  11. Britt 24 maart 2013 bij 15:24 #

    Waauuw! Een superleuk idee en de uitvoering is ook erg goed!

Geef een reactie

