Day 18 – Extreme

14 Mrt

Jaa.. Het is de laatste weken weer rustig hier geweest.. Van mijn goede voornemens komt weinig terecht.. Maar daar gaat vanaf vandaag verandering in komen! Helaas ben ik wel afhankelijk van de pc van vriendjelief.. Want mijn pc doet het niet meer.. Nou hebben we wel net een nieuwe 2e hands vaste pc waar ik lekker alles op kan typen, maar hier ziet nog geen fotobewerkingsprogramma op.. Dus dat moet op de pc van vriendjelief..

Verder ben ik nu ook 3 dagen vrij achter elkaar dus ik kan lekker aan de bak met voor uitschrijven en jullie blogs weer bezoeken! Bloglovin staat echt propvol *lees plus 700 artikelen* en daar gaat deze dagen verandering in komen!!

Nu op naar het artikel van vandaag! Day 18.. Een extreme look! Nou deze look is niet echt super extreme geworden, maar de nep wimpers wouden niet echt meewerken.. Voor het idee voeg ik 1 foto toe.. Maar vergeet die maar snel! hihi!

Ik ben zoals de laatste keren weer begonnen met het witte Jumbo pencil van NYX.. Deze heb ik vanaf mijn binnenste ooghoek tot halverwege mijn oog laten lopen.. In mijn buitenste ooghoek gebruikte ik het zwarte Jumbo Pencil..

Daarna bracht ik de Neon groene kleur uit het Sleek Idivine Acid palette in mijn binnenste ooghoek aan.. In mijn buitenste ooghoek bracht ik de kleur Noir uit het Sleek Idivine Bad Girl palette aan.. Tussen beide kleuren in bracht ik een donker groene kleur uit het 120 palette aan..

Na veel geblend, opnieuw kleur aanbrengen en nog meer blenden heb ik in mijn crease nog een eye dust van sleek aangebracht; Starry eyed.. Een zwarte kleur met glitter..

Wat vinden julie van deze look? Extreme genoeg?

Liefs!

13 Reacties to “Day 18 – Extreme”

  1. jasmynxx 14 maart 2013 bij 18:56 #

    Wauw echt suuuper gaaf gedaan!

  2. anne 14 maart 2013 bij 20:11 #

    ah echt supercool!

    iedereen mag ook mijn blog bezoeken! http://placetobeyourself.blogspot.nl/ Yourewelcome! ^^

  3. Beauty Koning 14 maart 2013 bij 21:30 #

    Oh my god, wat een wimpers zeg! Ik vind het mooi gecombineerd.πŸ™‚ Love the greeeen!

  4. Lois Lorinde 15 maart 2013 bij 06:42 #

    Ik vind het super gaaf! Zwart en neon, waauw!

  5. Xan 15 maart 2013 bij 06:54 #

    Cool. Geweldige wimpers, jammer dat ze niet mee wilde werken. Wel cool gemaakt met neon groen.
    Love,

  6. PSbyDila.com 15 maart 2013 bij 11:38 #

    Wauw, dat is wel heel extreem ja, wel gaaf!

  7. pretty beauty land 15 maart 2013 bij 14:12 #

    met die wimpers is het echt super gaaf!

  8. Kimberly 15 maart 2013 bij 15:36 #

    In combinatie met die wimpers, WAUW!πŸ˜€ Tof gedaan!

  9. Wendy 15 maart 2013 bij 19:48 #

    Heel leuk gedaan. Die wimpers zijn echt amazing !

  10. Paola 15 maart 2013 bij 20:22 #

    Wow die wimpers zijn echt heftig! Hele mooie look!

  11. Xaviera 15 maart 2013 bij 23:29 #

    Wauw wat gaaf! Die wimpers zien er ook geweldig uitπŸ˜€

  12. Amanda 16 maart 2013 bij 10:20 #

    Hier hou ik van. Maar dat weet jij wel hihi. Super leuk gedaan!

  13. Josephine 17 maart 2013 bij 09:09 #

    WAUW, heel gaaf! Met en zonder nepwimpers vind ik de look mooi, vooral door de knalkleur!

Geef een reactie

