Day 17 – Matte

6 Mrt

De genen die mij al een tijdje volgen weten dat ik gek ben op alles waar glitter in zit.. *Okaay dat is misschien wat overdreven, maaar veel waar glitter in zit* Zou hou ik ook van glitter op mijn oog.. Day 17 vond ik dus iets minder leuk! Maar we gaan er gewoon voor.. Vandaag is dus de matte look aan de beurt..

Nu ik dit aan het typen ben denk ik hmm volgens mij heb ik zo’n soort look als een eerder gemaakt.. Maar dat doet er niet toe.. Elke look is weer anders! De kleuren die ik voor deze look heb gebruikt komen allemaal weer uit mijn 120 palette.. Ik vind het zo leuk om met dit palette lekker te spelen!

En dit is de look geworden! In eerste instantie deed de look me een beetje aan de winter en sneeuw denken.. Het witte van de sneeuw en het donker blauwe van de winter.. En dat terwijl het nu net mooi weer word!

In mijn binnenste ooghoek ben ik weer begonnen met het NYX Jumbo Pencil! Daarna pakte ik mijn 120 palette en ging ik in de weer met verschillende wit en blauw tinten.. Welke weet ik niet precies meer.. Ook kwam er nog een ietsiepietse zwart aan te pas..

Ik vind de look zelf geslaagd en vooral draagbaar! Dit is wel een look die ik vaker zou dragen! Niet te opvallend maar toch door het witte weer wat anders dan normaal!

 

Wat vinden jullie van deze look? En dan nog een vraagje.. Het thema voor volgende week is Extreme.. Dus kom maar op wou zouden jullie willen zien, of wat vinden jullie extreme?

Liefs

7 Reacties to “Day 17 – Matte”

  1. Sofie 5 maart 2013 bij 21:48 #

    Prachtige look!

  2. Yasmin 5 maart 2013 bij 22:25 #

    Prachtig verloop in de kleuren! Een extreme look? Misschien een oldie pin up look uit de jaren 50 maar dan extreme met extravagante eyeliner of wimpers of rode lippen.

  3. Judith 6 maart 2013 bij 14:35 #

    Erg mooie look!

  4. Bo 6 maart 2013 bij 17:25 #

    Wauwi, gave kleuren zeg! Leuk gedaan!

  5. Natasja 8 maart 2013 bij 18:12 #

    Mooi geblend zeg!🙂 Gaaf!

  6. Xan 9 maart 2013 bij 16:23 #

    Mooie look. Mooi geblend. Voor de extreme look: mayb een catwalk (haute couture) look? Geen draagbare look in ieder geval.
    Love,

  7. staceykuiper 13 maart 2013 bij 21:19 #

    hele mooie look heb je gemaakt🙂

Geef een reactie

