Tagg – Liebster Award

4 Mrt

Het is weer tijd voor een tagg.. Ik ben namelijk getaggt door Desiree en Melanie! Super leuk natuurlijk! En vandaag is het tijd om maar eens in te gaan op de vragen!

Dit zijn de regels vans de tagg; 
– De blogger die je genomineerd heeft linken.
– 11 random facts over mezelf vertellen
– 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft opgesteld
– Zelf 11 bloggers nomineren en 11 vragen opstellen voor deze bloggersNou, let’s get started!

Dus nu eerst even 11 radon facts about me!
1. Ik ben mijn blog + twitter + bloglovin écht zwaar aan het verwaarlozen.. Ik baal er best wel van, maar kan er gewoon geen tijd voor vinden..
2. Hier ga ik natuurlijk wel even verandering in brengenn, maar ben nog even aan het bedenken hoe ik dit ga doen!
3. Maaar weer gerust ik kon terug.. En dat geld vooral voor jullie blogs en mijn eigen blog..
4. Halverwege maart ga ik de schoolbanken weer in.. Ik ga voor mijn werk een opleiding niveau 4 filiaalmanager volgen!
5. Enn hiervoor moet ik voor het eerst sinds tijden weer met het openbaar vervoer.. Want ik mag om de 2 a 3 weken naar Utrecht!
6. Ik ben sinds kort een echt inwoner van Zwolle..
7. Enn ik woon dus nu ook officieel samen! (eigenlijk al vanaf begin januari..)
8. Ik mis het platte land wel.. Ik heb hier alleen een balkon en bij mijn ouders hadden we best wel een grote tuin!
9. Maar de voordelen van de stad zijn ook wel weer handig.. Ik zit nu op fiets afstand van de stad!
10. Ik binnen kort al weer een wedstijd heb voor het paardrijden!
11. En ik deze keer wel beide rondjes in galop ga! Ik ben al hard aan het oefenen!

Enn dan de vragen van Desiree;
1. Wat is je lievelings kleur? Ik zeg bij deze vraag altijd heel hard geel.. Maar ik heb echt bijna niets in het geel haha! Daarom zeg ik nu maar een keer mintgroen..
2. Waar zou je eens heen willen? Ik zeg al vanaf jongs af aan dat ik graag een keer naar Amerika wil.. Lekker rondtrekken en alle mooie dingen daar zien.. Dit gaat alleen nog wel even durenn..
3. Hoe omschrijf je jouw kledingstijl? Uhmm.. Das een goeie.. Casual met een stoer tintje? Al draag ik ook geregeld hakken.. Moeilijk om te benoemen!
4. Met welke bekendheid zou jij wel een beschuitje willen eten? Nouu met Johhny Depp natuurlijk! Ik vind die man echt geweldig!
5. Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik volgde al vele blogs en vond het zo leuk om te zien hoe die meiden er mee bezig waren.. Het leek me leuk om zo ergens mee bezig te zijn en dit met anderen te delen.. Vandaar watevahdude..
6. Als je wat aan jezelf mag veranderen (innerlijk of uiterlijk), wat zou dat dan zijn en waarom? Ik zou zooo graag wat langer willen zijn.. Al is het 5 centimeter.. Alle broeken die ik koop zijn te lang.. zo irritant haha!
7. Hoe zie jij jezelf over tien jaar? Ik denk dat ik tegen die tijd wel getrouwd ben, en toch wel 1 of 2 kinderen heb.. Verder hoop ik een leuke baan te hebben en in een ander huis te wonen als nu..
8. Wie is jouw voorbeeld? Uhmm.. Dit vind ik een hele moeilijke.. Ik heb niet echt een voorbeeld..
9. Hoe zit jouw ideale vakantie eruit? Mooi weer, lekker in de chill stand, maar ook culturele dingen bezoeken en lekker shoppen.. Ik kan echt niet een hele vakantie niets doen..
10. Waar ben jij “verslaafd” aan? Hamkaas chippies haha!
11. Wat is het leukste wat je afgelopen maand (februari) hebt gedaan? Uhh.. Ik denk wedstrijd geredenn.. Februari was een saaie maand!

Enn de 11 vragen van Melanie;
1. Waarom ben je een eigen blog begonnen? Ha die vraag hadden we net ook al!
2. Wat maakt jouw dag helemaal compleet? Moooi weer.. Als het sochtends mooi weer is word ik al blij..
3. Wat is het engste wat je ooit is overkomen? Engste? hmm.. Ik kan zo eventjes niets bedenken..
4. Wat was je ergste miskoop aller tijden? Ik heb ooit een spijker jasje gekocht met allemaal spikes, studs en kettingen.. Ik vond hem toen echt helemaal geweldig, maar na 1 keer hem dragen naar school kwam ik er achter dat het niet echt een ideaal jasje was.. Hij was zwaar en de spikes zaten op onhandige plekken..
5. Naar welke winkels ga je het liefst? The Sting, Only, Vero Moda, H&M en Vans
6. Wat dacht je vanmorgen toen je opstond? Dat ik echt heeeerlijk heb uitgeslapen! Enn het zonnetje scheen dus dubbel Yayy
7. Welk voorwerk neem je hoe dan ook mee naar een onbewoond eiland? M’n camera! In films zijn onbewoonde eilanden altijd zo mooi, dus yay voor alle mooie piccs die ik daar kan maken!
8. Naar welk land ga jij het liefst op vakantie? Nou ik ben alleen nog maar in Nederland op vakantie geweest haha! Maar ik zou heel graag naar Griekenland willen
9. Welke blog bezoek je het meest? OOOH dat zijn er meerdere *al ligt het nu even stil* Oohlarouge, Beautykoning, Belessa, Fotografille, Red Lipstick kind of Girl
10. Waar dacht je vroeger aan als kind om later te worden? Ik wou altijd Dolfijnentrainster worden haha! Helaas ik ben een slechte zwemmer.. En volgens mij is er weinig werk in..
11. Wie of wat kan je echt niet missen? Mijn vriend! En anders mijn ouders.. Ik ben echt een heimwee mens, en ga echt niet een weekeind weg zonder dat 1 van deze 3 mensen erbij is..

Ik ga geen mensen taggen! Aangezien deze tagg al door half bloggers land is gegaan! Maar als je het leuk vind mag je hem natuurlijk altijd over nemen!

Liefs

10 Reacties to “Tagg – Liebster Award”

  1. Beauty Koning 4 maart 2013 bij 13:45 #

    Haha, hoe vaak je hem tegen komt, hoe leuker hij eigenlijk wordt! Unieke vragen weer, en guuurl schiet op hoor met je Twitter en je blog, lekker aan de slag. Nu nog even tijd zien te vinden en gaan met die banaan. ^^

  2. Judith 4 maart 2013 bij 14:58 #

    Erg leuk om te lezen!

  3. Maaike 4 maart 2013 bij 15:00 #

    Hoe vaak ik deze tag ook tegen kom, ik vind het nog steeds leuk om te lezen😀 Juist leuk om dezelfde tags te lezen bij andere mensen, want de antwoorden zijn zo anders🙂 En ook jij hebt em heel leuk ingevuld !

  4. Nathalie 4 maart 2013 bij 17:24 #

    Leuke tag! Hopelijk vind je snel weer tijd!
    Nathalie
    ps: je kan een bon van €100 om bikinis mee te shoppen op mijn blog!

  5. Xan 4 maart 2013 bij 18:12 #

    Mooi om te lezen. Het is leuk om via tags de bloggers te leren kennen.
    Love,

  6. Natasja 4 maart 2013 bij 21:26 #

    Het blijft leuk om deze tag te lezen.🙂 Spannend dat je weer de schoolbanken in gaat! Veel succes alvast.

  7. ChellesBlog 4 maart 2013 bij 21:32 #

    Het blijft heel leuk om deze tag bij anderen te lezen. X

  8. imaneburnedthattoast 4 maart 2013 bij 22:20 #

    Leuk om te lezen!🙂

  9. Lois Lorinde 5 maart 2013 bij 07:55 #

    Blijft er leuk om te lezen de liebster award!

  10. Josephine 5 maart 2013 bij 16:21 #

    Tof om te lezen, gefeliciteerd met deze award! Mintgroen is een hele mooie kleur😀

Geef een reactie

