Day 16 – Colourfull

28 Feb

Jaaaaa vandaag is het tijd voor de look waar ik best wel trots op ben! Ik ben flink in de weer geweest met mijn 120 palette om deze look te maken! Het koste wat moeite maar ik ben op mijn buitenste ooghoek naar super tevreden!

Om welke look het gaat? Colourfull.. Juist een kleurige look! Nou dat is helemaal gelukt met geel, oranje, rood, roze, paars, blauw en groen! Jaa ik heb alles gebruikt wat kon! En dit is de look geworden!

Ja een super vette regenboog look! Ik vind hem echt goed gelukt!

Ik ben weer begonnen met het magische NYX Jumbo pencil.. Echt waar wat een handig product! Daarna ben ik in mijn binnenste ooghoek begonnen met geel.. Van elke kleur heb ik eens streep oogschaduw gezet.. Tegen elkaar aan.. Daarna blenden en de kleuren weer opnieuw aanbrengen, weer blenden en zo ging ik een aantal keren door..

Daarna ben ik onder mijn oog begonnen, weer in mijn binnenste ooghoek.. Eerst geel daarna groen, blauw en wat paars.. En blenden maar weer!

En dat was het dus.. Veel blenden, en goed kijken naar de overloop! Maaar ik vind het er echt vet uitzien!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

8 Reacties to “Day 16 – Colourfull”

  1. Sofie 28 februari 2013 bij 12:07 #

    Wauw, wat een mooie kleurrijke look!

  2. xxxcharr 28 februari 2013 bij 14:07 #

    Wauw prachtig!❤

  3. Beauty Koning 28 februari 2013 bij 17:46 #

    Oh, schitterend! Prachtige kleurencombo en ik vind ze ook zo amazing mat, me like!

  4. Eline 1 maart 2013 bij 14:57 #

    Wow, dat is echt supercreatief én mooi!

  5. Josephine 1 maart 2013 bij 19:51 #

    Wauw, bam kleur! Hele mooie kleuren heb je gebruikt, I like😀

  6. Natasja 3 maart 2013 bij 11:55 #

    Wat een mooie kleuren! Perfect met een knipoog naar de lente.🙂

  7. Judith 4 maart 2013 bij 14:59 #

    Wauw wat mooi geworden!
    Hij is inderdaad supergoed gelukt🙂

  8. Xan 4 maart 2013 bij 18:05 #

    Geweldige look. Love it. Krijg meteen zo´n lente-zomer gevoel (waar we ook wel naar toe gaan =P) Echt prachtig gedaan. Love the combo.
    Love,

Geef een reactie

