Sleek Eye Dust in Starry-Eyed, Breathless & Blue Lagoon

26 Feb

Mijn bestelling bij Enchantra is al weer even geleden! Maaar vandaag dan toch nog een review van laatste producten! 3 Eye Dust van Sleek! En wel in 3 geweldige kleuren! Starry-Eyed, Breathless en Blue Lagoon..

Jaa van losse oogschaduw hou ik wel! Maaar van deze ben ik helemaal gek! Wat een prachtige kleurenn! Echt wauuwhh! Jaaa dit zijn mijn nieuwe favvs!

Ik kocht dus 3 kleuren.. Een mooie zwarte, een blauwe en een turquoise achtige! Die laatste kan natuurlijk niet missen he!

De verpakkingen vind ik leuk! Lekker plastic, breekt het tenminste niet kapot.. Een handige draai dop met daar onder een stickertje over de gaatjes.. Die er natuurlijk na de eerste keer afgemold werd.. Onder het stickertje dus een aantal gaatjes.. Ja dit vind ik iets minder, maar ik kwam al vrij snel er achter dat je het plastic met de gaatje er weer uit kunt halen.. Wel een beetje voorzichtig doen voordat alles naast het potje ligt, maar het kan wel! het formaat vind ik ook wel handig, niet iniminie klein zodat het snel op is, maar ook niet mega groot! Verder staat op de onderkant de naam van het product, de hoeveelheid en hoelang het houdbaar is! Handig!

En dan is het nu scroll tijd!!

En de swatches.. Echt wauuwhh! Ik vind deze kleuren echt zoooo gaaf! Vooral de zwarte en de turqouise achtige! Dat zijn echt mijn kleuren! De lichtblauwe is ook echt wauwh! Zo helder een aanwezig! Love it!

Wat vinden jullie van deze Sleek producten en spreken de kleuren jullie aan?

Liefs!

 

4 Reacties to “Sleek Eye Dust in Starry-Eyed, Breathless & Blue Lagoon”

  1. Xan 26 februari 2013 bij 12:26 #

    Geweldig pigment. En super mooie kleuren. Ben benieuwd naar de looks die je ermee zult maken.
    Love,

  2. Josephine 26 februari 2013 bij 14:33 #

    Wauw, vooral de zwarte vind ik mooi met de glitters!

  3. Suzanne 26 februari 2013 bij 21:50 #

    mooie kleuren zeg! Ik hou alleen niet zo van losse poeders.

  4. Beauty Koning 26 februari 2013 bij 22:12 #

    Wauw, wat een grote pigments, me like!🙂 De zwarte oogschaduw is schitterend met de glitters erin, mooie pigmentatie ook.

Geef een reactie

