ABC Zelfportret Project – C

21 Feb

Het heeft even geduurd maar vandaag eindelijk de letter C online van het Zelfportret Project.. De ideeën lagen er al, maar helaas ging er iets in het statief kapot waardoor die opgestuurd moest worden.. Dus direct wanneer het statief weer klaar was ben ik in de weer gegaan!

C staat bij mij toch echt wel voor Camera.. Ik heb tijden gehad dat ik niet zonder mijn pocket camera de deur uitging en wanneer ik nu naar iets speciaals of leuks ga gaat eigenlijk altijd mijn camera mee.. Ja de C werd een foto met mijn geliefde camera.. Of nou ja eigenlijk die van vriendlief.. De foto heb ik gemaakt met mijn eigen toestel en de camera die ik vast had is van vriendjelief.. Handig 2 van die toestellen!

Nummer ono! Dit is toch echt wel mijn Favv.. Komt ook gedeeltelijk door de bewerking, maar ik vind hem zo tof..

 

En natuurlijk weer een zwart wit foto.. Zwart wit was met alle foto’s eigenlijk wel mooi, maar deze sprong er wel uit!

Wat vinden jullie van de foto’s ?

Liefs

10 Reacties to “ABC Zelfportret Project – C”

  1. Bo 21 februari 2013 bij 22:03 #

    Mooie foto’s zijn het geworden!

  2. Suzanne 21 februari 2013 bij 22:12 #

    Je foto’s zijn prachtig!

  3. Maaike 21 februari 2013 bij 23:08 #

    Voor mij zou het ook camera worden bij de c ! ^^ Mooie foto’s zeg!😀

  4. Lois Lorinde 22 februari 2013 bij 07:08 #

    Erg mooie foto’s gemaakt! De eerste foto vind ik heel speciaal, maar kan niet goed uitlegge waarom haha.

  5. Judith 22 februari 2013 bij 12:29 #

    Wauw! Vooral de eerste foto is inderdaad erg mooi geworden!

  6. Daniëlle Springer 22 februari 2013 bij 13:35 #

    Hele mooie foto’s. Vooral de 2e is mooi!

  7. Josephine 22 februari 2013 bij 19:06 #

    Jaaaa zo tof😀

  8. imaneburnedthattoast 23 februari 2013 bij 12:36 #

    Mooi zeg!😀

  9. Britt 24 februari 2013 bij 11:17 #

    Erg mooi, vooral met die zwarte achtergrond!

  10. Eline 25 februari 2013 bij 10:07 #

    Mooi!

Geef een reactie

