Essence Vintage District Blush

18 Feb

Dat Essence weer een nieuwe LE heeft hoeft ik niet meer te vertellen.. En waarschijnlijk hoef ik ook niet te vertellen dat hier een prachtige Blush bijzit.. Vandaag mijn mening over de Blush..

Ik vond de blush zoo mooi er uit zien dat ik hem moest hebben.. Ik moet zeggen zoiets heb ik niet vaak! Maar dit keer wel! En zo verdween hij dus in mijn mandje en ging die mee naar huis..

De verpakking vind ik leuk! Ik heb het al vaak gezegd maar ik hou van verpakkingen waar je door heen kunt kijken.. Net zoals bij deze dus!

Op de achterkant staat alle info die je nodig bent.. De naam, wat er in zit, de hoeveelheid enzo.. Ik kijk er niet echt naar..

En dan de blush zelf.. De gouden vorm erop doet het hem.. Waarschijnlijk had ik hem zonder het goud niet gekocht.. Helaas is het een overspray maaaaaar dat doet er niet toe! Het ziet er gewoon mooi uit!

De rozige kleur vind ik ook wel wat hebben.. Niet te opvallen en mooi neutraal! Ja dit is een blush voor mij!

En dan aangebracht! Beide kleuren zijn appart aangebracht, dus helemaal niets gemengd.. De gouden kleur is erg opvallend, en helaas heb je daar dan ook niet lang plezier van..

De roze kleur is wat ik net al zei niet opvallend.. Je ziet op mijn arm een licht een kleur.. Nu is mijn hoofdhuid wel iets lichter dus daar valt die iets meer op.. Maar ik vind de kleur erg leuk!

Juist en hier kun je dus goed zien dat het goud een overspray is.. Het is niet anders…

Wat vinden jullie van deze blush?

Liefs!

11 Reacties to “Essence Vintage District Blush”

  1. Josephine 18 februari 2013 bij 08:45 #

    Jammer van de overspray, maar ik blijf het een mooi product vinden!

  2. pretty beauty land 18 februari 2013 bij 10:55 #

    hij is erg mooi!

  3. Stylishing 18 februari 2013 bij 12:54 #

    Ik heb hem net precies gekocht! Hij is echt super mooi. Enige minpuntje is toch wel de overspray😦

  4. Sofie 18 februari 2013 bij 14:30 #

    Super mooie blush!

  5. Beauty Koning 18 februari 2013 bij 17:37 #

    Oké, de overspray is amaaaazing, maar jammer dat het dan weer vervaagd.:/ Verder blijft hij op en top!

  6. Bo 19 februari 2013 bij 22:44 #

    De overspray blijf ik prachtig vinden, maar ja..jammer dat het vervaagt. Wel een mooie blush!

  7. beautyforgirls 20 februari 2013 bij 15:57 #

    Deze heb ik ook, erg mooie blush.
    Liefs, xxx

  8. DQ 20 februari 2013 bij 20:00 #

    Ik vind deze blush zo pretty! Maar was al bang dat die overspray er snel af zou gaan, dus toch niet gekocht. Nu ook wel blij mee…

  9. Xan 21 februari 2013 bij 06:14 #

    Hij ziet er heel geweldig uit, maar jammer van de overspray. Anders was ie echt af😀
    Love,

  10. joycelysanne 22 februari 2013 bij 14:21 #

    hij is wel erg mooi!

Geef een reactie

