Scaredy Cat Cosmetics – Draconia

12 Feb

Afgelopen week konden jullie al lezen dat ik een bestelling had gedaan bij enchantra! Vandaag deel 2 van mijn bestelling!

Ik bestelde een poeder oogschaduw van scaredy cat! In natuurlijk mijn favo kleurtje! Benieuwd naar mijn mening? Lees dan verder!

De verpakking vind ik echt super leuk! Een leuke vorm, leuke plaatjes! Yush me likes! De inhoud had wat mij betreft alleen wel wat meer mogen zijn!

En de bovenkant! Een simpele draai en je bent bij je oogschaduw!

De naam en ingrediënten! Ik mis alleen even hoeveel gram het is..

De opening! Ik kan echt niet met dit soort openingen! 1 keer op de kop en op mysterieuze wijze valt dan de hele inhoud eruit! Gelukkig is dit ook weer een draai systeem dus dat scheelt weer!!

En dan het belangrijkste; de kleur!! En jawel hoe kan het ook anders! Dit is een mint groen kleurtje! Mijn favo kleur!

De kleur zelf vind ik erg mooi! Alleen wel wat weinig kleur naar mijn idee! Verder vind ik de kleur erg sweet en goed op te bouwen! Yup ik ben er blij mee! En ben al aan t kijken wat mijn volgende kleur word!

Wat vinden jullie van deze oogschaduw en hebben jullie ook wat van scaredy cat in jullie stash?

Liefs!

11 Reacties to “Scaredy Cat Cosmetics – Draconia”

  1. Maaike 12 februari 2013 bij 09:53 #

    Wat een gave verpakking zeg! Idd beetje raar dat het aantal gram er niet opstaat, maar die kleur maakt dat helemaal goed! Dit is ook mijn lievelingskleur😀

  2. Marieke 12 februari 2013 bij 10:03 #

    Haha de verpakking is juist niet iets wat mij meteen trekt, maar de kleur is prachtig!

  3. Josephine 12 februari 2013 bij 10:24 #

    Wat een geweldige kleur! Ik vind de verpakking leuk, tof ook gecombineerd met de naam Draconia.

  4. Vera 12 februari 2013 bij 11:41 #

    Wow, wat een mooie kleur! Ik ben uiteraard benieuwd naar een look🙂

  5. Miss Sentinelli 12 februari 2013 bij 13:11 #

    Aparte verpakking🙂 de kleur is wel zeer mooi!

  6. Lin 12 februari 2013 bij 17:47 #

    Gaaf kleurtje zeg!
    Enne, wat heeft jouw blog een briljante naam😀

  7. Cynthiiaa 12 februari 2013 bij 21:39 #

    Prachtige kleur, love de pigmentatie van de pigment!

  8. Xan 13 februari 2013 bij 00:13 #

    Mooie kleur, Ik heb scaredy cat nog niet in bezit.
    Love,

  9. Paola 13 februari 2013 bij 09:27 #

    Mooie kleurtje en wat een super verpakking!

  10. Amanda 13 februari 2013 bij 12:30 #

    Mooi kleurtje! Ik heb zelf 3 van deze pigmenten.

  11. Renate 13 februari 2013 bij 13:06 #

    Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, maar wel erg mooi kleurtje❤.

Geef een reactie

