Personal – Hallo griep!! + spammen maar!!

6 Feb

Even een kort berichtje waarom het zo rustig is vanaf mijn kant! Geen zielig doen gedrag maar ff snel uitleg!

Want eigenlijk zou er vandaag een look van 30 days challange online komen! Maar helaas, niet dus.. Mijn huid is de laatste dagen echt een ramp en nu ben ik sinds zondag ook nog eens grieperig, waar vandaag ook nog eens de griep bij kwam!!

Maandag en dinsdag ben ik gewoon wezen werken.. Naar het werk hopp rechtstreeks het bed in en zoveel mogelijk slapen.. Wat helaas niet elke keer wou! Vandaag heb ik me maar ziek gemeld door de koorts en morgen blijf ik ook nog lekker thuis! Als k me wat fitter voel zal ik weer flink aan t werk gaan en weer gaan posten en natuurlijk reageren bij jullie!!

Ik heb al foto’s voor een aantal artikels gemaakt en de look voor volgende week staat ook al bijna klaar! Dus er komt wel weer wat aan, maar dat word of vrijdag of zondag!

Enn om vandaag nog een beetje leuk af te sluiten een spamm moment voor jullie!! Kom maar op met jullie blogs of blogs die jullie bezoeken!! En vertel er even bij waarom wij jou blog moeten komen bezoeken!!

Liefs!

3 Reacties to “Personal – Hallo griep!! + spammen maar!!”

  1. Josephine 6 februari 2013 bij 21:11 #

    Beterschap! Mijn blog ken je al, denk ik haha.

  2. Suzanne 6 februari 2013 bij 21:16 #

    Jeeeej! http://www.mypaperblank.com Kom gezellig lang ;)!

  3. Priscilla 6 februari 2013 bij 21:23 #

    Agh wat vervelend!! Hopelijk voel je je snel weer beter😦
    Mijn blog ken je ook al, maar misschien je bezoeksters nog niet, http://www.glim.org Ik schrijf over zo’n beetje alles geloof ik, maar voornamelijk over beauty.

Geef een reactie

