Sleek Pout Polish – 842 Powder Pink

4 Feb

Afgelopen week deed ik een bestelling op enchantra.eu Ik las op twitter bij verschillende mensen dat ze wat gescoord hadden in de sale en ik was eigenlijk wel benieuwd! Ik moest maar eens een kijkje nemen! En zo vulde ik ook nog een mijn mandje met een aantal producten! Vandaag is het eerste product aan de beurt!

Een Pout Polish van Sleek! Ik heb al een andere *perfect plum* in mijn stash zitten en die beviel mij wel! Dus daarom tijd voor eentje erbij!

Perfect Plum is een wat donkerdere kleur en daarom koos ik nu voor een wat zachtere kleur! Powder Pink!

De verpakking van deze producten vind ik erg fijn! Het enige nadeel? Je vinger er in vind ik niet zoo.. Verder lekker groot en een strak maar speels dekseltje! Yup me likes!

De kleur vind ik geweldig! Lekker knal en roze maar toch ook wel weer een beetje zacht van kleur? Juist duidelijk i know maar thats how it is!

En dan de kleur op mijn hand! Een mooie zachte kleur die niet te veel opvalt.. Op mijn lippen zie je de kleur mooi zitten zonder dat het te opvallend is! Jaa ik hou er wel van!

Wat vinden jullie van dit product?

Liefs!

5 Reacties to “Sleek Pout Polish – 842 Powder Pink”

  1. beautyforgirls 4 februari 2013 bij 11:31 #

    Deze heb ik ook, mooi kleurtje.
    Liefs, xxx

  2. Suzanne 4 februari 2013 bij 11:54 #

    Het ziet er erg mooi uit! Ik ben er wel heel benieuwd naar!

  3. Josephine 4 februari 2013 bij 19:32 #

    Op mijn lippen geeft hij niet normaal veel kleur af! Hij is mooi🙂

  4. Anne Solveig 4 februari 2013 bij 20:39 #

    Ohhh, fijn zeg :)!

  5. Cynthiiaa 4 februari 2013 bij 23:41 #

    Wauw, netjes gepigmenteerd! I luuuuuf Sleek!

Geef een reactie

