Online geshopt – Uggs op van Assem.nl

2 Feb

In december kocht ik mijn aller eerste paar real Uggs.. *klik voor het artikel* Sindsdien draag ik ze met liefde! Ze zitten zo heerlijk, zijn lekker warm en zien er ook wel redelijk okay uit.. Of dat vind ik.. Nu vertelde mijn collega mij dat ze op Assem.nl Uggs in de aanbieding hadden.. Natuuurlijk moest ik even kijken! En zo bestelde ik een paar..

Vorige week donderdag bestelde ik ze.. Enn vrijdag kreeg ik bericht dat ze verstuurd waren plus een track en trace *zeg ik dat goed?* code.. Even op internet kijken voor de bezorg tijd en zorgen dat er tijdens die tijd iemand thuis was.. Ze werden namelijk bij mijn ouders thuis bezorgt aangezien er daar vaker iemand thuis is dan bij ons thuis.. Helaas werd mijn oma de dag ervoor opgenomen in het ziekenhuis en was de zaterdag een wat hectische dag… Dus vriendlief en ik gingen maar braaf bij papa en mama thuis zitten op de tijd dat het bezorgt werd…

Mijn geliefde pakketje kon tussen 11 en 1 bezorgt worden.. De meneer van Post nl was mooi optijd en zo had ik om 12 uur mijn Uggs aan! Happy me!!

Het modelletje dat ik genomen heb is de Mini Baily Button in de kleur bruin! Normaal kosten deze € 179,95 maar deze deden dus mee met de korting waardoor ze nog € 89,95.. Koopje toch?

Wat vinden van jullie van Uggs? En wat vinden jullie van dit modelletje?

Liefs

17 Reacties to “Online geshopt – Uggs op van Assem.nl”

  1. loislorinde.nl 2 februari 2013 bij 09:46 #

    Leeeuk! Lekker warm!

  2. Maaike 2 februari 2013 bij 10:31 #

    Leuk zo’n lage bailey button & dat prijsje is ook wel heel fijn! Ik wil ook al heel lang uggs, maar de prijzen.. hmmm.

    • Juudith 2 februari 2013 bij 18:37 #

      Jaa dit prijsje was al iets fijnerr.. Ze zijn echt zo duur…

  3. Suzanne 2 februari 2013 bij 11:40 #

    Eerlijk? Ik vind Uggs verschrikkelijk! Maar ik loop er zelf op zodra de temperatuur onder het vriespunt komt. Puur voor de warmte.

  4. Emma 2 februari 2013 bij 15:22 #

    Ik ben geen ugg meisje, maar toen het vorige weken zo koud was, zat ik toch wel heel erg te balen dat ik geen warme uggs voor aan mn voeten had. Deze deal is wel echt een koopje! Oh &nd I like de kleur

    • Juudith 2 februari 2013 bij 18:36 #

      Oooh jaaa dat kan me zo voorstellen! met dat koude weer zijn ze echt heeerlijk!

  5. Josephine 2 februari 2013 bij 15:47 #

    Ik heb niks met uggs (nog steeds niet), but I’m happy for yaaa😀

  6. Sofie 2 februari 2013 bij 17:48 #

    Oeh, erg mooie Uggs!

  7. Marieke 2 februari 2013 bij 22:12 #

    Ik vind uggs om eerlijk te zijn nooit echt heel mooi, maar OH ik heb mijn voeten er een keer in mogen doen en ze zijn zo goddelijk warm! Haha🙂

  8. yazylicious 3 februari 2013 bij 12:53 #

    Verry nice zegt deze grote ugg addict. Ik spreek iedereen tegen die ze afschuwelijk vind of vindt dat ze echt niet meer kunnen want ik leef op Ugg’s tijdens de winter. Dat is mijn overwintering hahaha😀

  9. Xaviera 3 februari 2013 bij 13:40 #

    Fijn dat ze zoveel afgeprijsd waren! Ik vind Uggs niet echt mooi om te zien, maar deze vallen reuze mee. Het lijkt me wel heerlijk warm🙂

  10. Chicks About Fashion 3 februari 2013 bij 14:04 #

    Koopje is het zeker!
    En vooral nu is het lekker, want heb altijd koude voeten.

    x

    Chicks About Fashion

  11. Judith 3 februari 2013 bij 15:58 #

    Oeh dit model vind ik leuk!
    En ze lijken we inderdaad heerlijk warm🙂

  12. Britt 4 februari 2013 bij 14:29 #

    Hmm.. Wij hebben van die nepuggs thuis voor binnengebruik en die zien er ongeveer net zo uit. Heerlijk warm ook!

Geef een reactie

