Day 11 – Glitter

31 Jan

Jaaa het eindelijk tijd voor de glitter look!! De look waar ik zoveel zin in had! Eindelijk mijn NYX Glitter Cream Palettes uitproberen! Ja dit moest een geslaagde look worden! En ik moeten ik ben echt wel tevreden! De look staat mij echt heel erg aan en vind hem echt tof!

Jaa en dit is hem dus geworden!! Een beetje een winterse look.. Of niet echt winters maar met winterse kleuren!

Wat ik heb gebruikt? Eigenlijk helemaal niet veel! NYX Jumbo pencil in milk, 1 kleur uit het 120 palette *een van de blauwe kleuren* de witte kleur uit het Sleek Idivine Acid palette, een Barry M Dazzlze dust in nr 8 *een witte kleur met glittertjes* en de witte glitter uit het Ice Queen en de blauwe kleur uit Ocean Breeze *beide een NYX Glitter Cream Palette*

Ik ben begonnen met het NYX Jumbo pencil in mijn binnenste ooghoek.. Deze heb ik met mijn vinger wat vervaagd en dit een aantal keer herhaald.. Daarna ben ik met een eyeliner kwast in de blauwe kleur gegaan en heb ik de wing gemaakt..

Toen mocht de witte kleur van Barry M meedoen.. Deze bracht ik over bijna mijn hele ooglid aan, ook gedeeltelijk over de blauwe kleur.. *behalve in de buitenste ooghoek* en onder mijn wenkbrauw.. Daarna kon het blenden beginnen..

En nu zijn de Glitter Cream palettes aan de beurt! Eerst de witte kleur en daarna de blauwe.. Ik bracht deze aan mijn een blending brush.. Dit werkt echt goed *behalve natuurlijk als het heel precies moet) Ik depte de kwast in de glitters en depte het daarna over mijn oogschaduw..

En dan allerlaatst een kloddertje mascara en daarover heen een paar glitters.. Helaas vallen ze niet heel erg op.. Maar het geeft net wat extra’s!

Wat vinden jullie van deze look? Glitters genoeg of kon het nog wel wat meer?

Liefs

23 Reacties to “Day 11 – Glitter”

  1. Sofie 31 januari 2013 bij 08:48 #

    Erg mooie look, heel leuk met de glitter🙂

  2. Emma 31 januari 2013 bij 09:23 #

    Wauw, wat een mooie look! Ik hou echt heel heel erg van glitter❤ deze kleur blauw is ook erg mooi!

  3. Maaike 31 januari 2013 bij 09:31 #

    wauw, echt super gaaf!😀 Mooie kleuren & ze lopen ook zo mooi in elkaar over! Vooral die liner is echt BAM😀

  4. Suzanne 31 januari 2013 bij 11:27 #

    Wow, echt super mooi gedaan!

  5. Vera 31 januari 2013 bij 14:22 #

    Super mooi!

  6. Qtplace (@qtplace) 31 januari 2013 bij 15:13 #

    Mooie ooglook! Mooi gedaan

  7. Amanda 31 januari 2013 bij 16:53 #

    Ik vind hem echt super tof! Mooi gedaan😀

  8. Jewelyz 31 januari 2013 bij 20:22 #

    Wauw wat een mooie look! Erg mooi gedaan!🙂

  9. Jana 31 januari 2013 bij 21:39 #

    Wow mooi! x

  10. yazylicious 31 januari 2013 bij 23:21 #

    Heel erg mooi geworden!

  11. Beauty Koning 1 februari 2013 bij 00:38 #

    Oh wauw, schitterend weer!

  12. loislorinde.nl 1 februari 2013 bij 06:41 #

    Waaauw, ongelooflijk mooi! Heeft iets van galaxy🙂

  13. Britt 1 februari 2013 bij 14:09 #

    Wauw supermooi!

  14. Josephine 1 februari 2013 bij 17:06 #

    Mooi gedaan met de wing, ik vind de glitters ook mooi! Aaah, nu komen de steeds leukere looks vind ik, want dan moet je geïnspireerd raken enz.😀

    • Juudith 2 februari 2013 bij 18:38 #

      Thanks!! jaaa nu komen er lekker allemaal looks die wat meer uitdaging hebben!

  15. labels or love 1 februari 2013 bij 21:21 #

    Super goed in elkaar geblend, hele mooie ooglook! Liefs, Laura

  16. Paola 1 februari 2013 bij 21:48 #

    Heel erg mooi gemaakt!

  17. Xaviera 1 februari 2013 bij 21:56 #

    Heel erg mooi! Prachtige kleuren😀

Geef een reactie

