Geshopt – H&M Bestelling en Scapino

29 Jan

Het is weer eens tijd voor een shoplog! Dit keer een H&M bestelling en mijn koopjes bij de scapino!

We beginnen bij de H&M aankoopjes!

Aller eerst dit shirt.. Toen ik hem in de folder zag staan wist ik al dat ik hem moest hebben! Ik ging eigenlijk voor de zwarte maaar helaas die was al uit verkocht! Dan deze maar!

Het is een shirt met allemaal gaatjes er in.. Iets er onder dragen is dus wel zo handig..

En de sliertjes vind ik helemaal leuk! De prijs van dit shirt € 19,95

Een neon roze shirt.. Het is zo’n los vallend t shirt die je een beetje over 1 schouder kunt dragen! Deze was € 9,95

Een bikini broekje en topje! Ik vind wit voor een bikini altijd een lastig kleurtje.. Maar voor dit geld wou ik het wel proberen! Enn een 2e bikini is altijd makkelijk!

Ik vind het patroontje op de bikini heel erg leuk!

En de, tja wat voor een kleur is het, details vind ik leuk! Hopelijk verkleuren die niet zo! Het topje is € 12,95 en het broekje € 9,95

Een spijkerblousje! Ik wou er al zo lang een en nu eindelijk 1 gevonden!

En de details! De prijs € 24,95

Een strapless shirt.. Ik wou er al een tijd een en besloot er maar 1 mee te bestellen voor het geld van € 4,95 kan er niet veel fout zijn..

En dan als laatst deze geweldige broek.. Het was een gok, er was nog maar 1 maat leverbaar.. Maar hij paste! ik ben er echt super blij mee! Deze was in de opruiming en koste nu nog maar € 10,- Koooopje!

Ik had ook nog een kortingscode van 10% korting op de hele bestelling, dus die heb ik natuurlijk even gebruikt! *was op alles geldig alleen niet op de broek* Dus overal ging nog iets af

Enn dan naar mijn koopjes bij Scapino

Allereerst deze schoenen.. Tja het groene is gewoon mijn kleur en daar om kocht ik ze al bijna!

Het zijn bruine schoenen met mint groen dus.. Ze passen echt perfect bij de blazer die ik heb! Normaal zijn ze € 29,99 maar deze week is er 20% korting op verschillende merken bij Scapino en had ik natuurlijk nog mijn kortingspas..

En dan de pump! Deze pumps wou ik al zooooo lang! De kleur kreeg ik niet helemaal goed op de foto, maar ze zijn een beetje koraal achtig van kleur..

En ja de hak is best hoog.. Helemaal voor mij.. Maar gelukkig kan ik steeds beter op hakken lopen! Deze zijn nu in de opruiming plus deze week kun je korting op korting plakken bij scapino, waardoor je er dus nog 20 procent extra overheen krijgt!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs

 

13 Reacties to “Geshopt – H&M Bestelling en Scapino”

  1. Maaike 29 januari 2013 bij 08:32 #

    super leuke aankoopjes! Dat H&M fringe shirt wil ik ook heel graag & die broek zocht ik ook maar in de winkel niet meer in mijn maat & ik wou juist niet gokken ^^ Die scapino schoentjes zijn ook suuuuuper leuk!😀

  2. LAURA 29 januari 2013 bij 08:37 #

    Oeeeh! Best leuke dingen! Vooral die veterschoentjes

  3. Sofie 29 januari 2013 bij 09:45 #

    Leuke aankopen! Die bruin/mintgroene schoenen zijn echt gaaf🙂

  4. Suzanne 29 januari 2013 bij 09:50 #

    Dat shirtje met al die sliertjes van de H&M had ik ook besteld, in het wit. Helaas was die kapot en heb ik hem terug gestuurd. Die veterschoentjes zijn echt te leuk!

  5. Miss Sentinelli 29 januari 2013 bij 11:44 #

    Super leuke items heb je gekocht🙂
    Die pumps zijn echt super gaaf!

  6. Desiree 29 januari 2013 bij 12:39 #

    Ik vind die pumps echt super!

  7. LounaBeauty 29 januari 2013 bij 14:37 #

    Leuke dingetjes geshopt. Like de blouse en bikini! Super. Nog even wachten voor de bikini dat wel., helaas! haha

    • Juudith 30 januari 2013 bij 17:30 #

      Jaaa helaas wel! haha! was t maar weer bikini weer!

  8. Josephine 29 januari 2013 bij 15:47 #

    De eerste top is gaaf! Ik vind de bruine schoenen met mint groen SUPERTOF😀

  9. Cynthiiaa 29 januari 2013 bij 22:55 #

    Gave aankopen heb je gedaan, vooral de spikerblouse en oh ma gu, ook de hippe witte bikini!

  10. Emma 30 januari 2013 bij 09:16 #

    leuke spullen heb je gekocht!! Door dat awesome fringe tshirt en die mooie bikini krijg ik helemaal zin in de zomer! Die broek en de spijkerblouse staan vast ook tof bij elkaar. Oh en die mintgroene brogues, wauw!!! Ik had ze idd al een keer zien staan bij de scapino, maar hierdoor wil ik ze nog meer (a)

  11. Britt 1 februari 2013 bij 14:10 #

    Superleuke schoenen, allebei de paren zijn mooi! En een spijkerbloesje, gotta love them!

Geef een reactie

