ABC Zelfportret Project – B

25 Jan

Na een succesvolle A is het vandaag tijd voor de letter B.. Juist, de 2e letter voor het ABC Zelfportret Project! Stiekem ben ik ook op deze foto weer trots.. Maar waar staat de B voor? Nou voor Bril… Ik draag hem niet graag maar hij hoort toch bij me! En vandaar dat die een ere plekje krijgt voor de B!

En ook deze keer heb ik een zwart wit foto en een gewone.. En omdat ik eigenlijk niet kon kiezen welke van de 3 ik moest kiezen vandaag gewoon omdat het kan 3 foto’s, hihi!

Ik wil eigenlijk voor elke letter een zwart wit en een “normale” foto! Het geeft zo’n leuk effect zwart wit met iets wat er uit springt!

En voor de afwisseling een zwarte achtergrond..

.. enn een witte!

Wat vinden jullie van de B? Goed gelukt?

Liefs

 

18 Reacties to “ABC Zelfportret Project – B”

  1. Suzanne 25 januari 2013 bij 09:15 #

    de B is zeker goed gelukt. Mooie foto’s hoor! Ik ben nog aan het uitvogelen hoe mijn camera het beste werkt (qua standen etc.) Hopelijk binnenkort ook mooie foto’s! Op naar C

  2. beautiesatwork 25 januari 2013 bij 11:10 #

    mooie bril🙂

  3. LAURA 25 januari 2013 bij 14:47 #

    Wauw! Wat een scherpe foto van jezelf! Ik kan nog niets bedenken met B

    • Juudith 30 januari 2013 bij 17:35 #

      Thanks! Jaa het is dat ik een bril had anders wist ik het ook echt niet haha!

  4. Judith 25 januari 2013 bij 15:13 #

    De foto’s zijn erg mooi gelukt!
    En haha is je bril toevallig van Ray-Ban? Als dat zo is dan hebben we namelijk dezelfde bril :p

    • Juudith 30 januari 2013 bij 17:34 #

      Thanks!! nee mijne is van de eigen merk brillen van het huis

  5. Beauty Koning 25 januari 2013 bij 23:00 #

    Ah, wat uniek! Leuk gedaan, gave manier weer van fotograferen.

  6. Amanda 26 januari 2013 bij 11:13 #

    Die 1e foto vind ik leuk gemaakt!

  7. Josephine 26 januari 2013 bij 17:47 #

    WOW, ik vind de foto’s heel gaaf, talentje😀

  8. Bo 26 januari 2013 bij 18:22 #

    Zeker goed gelukt! Leuk gedaan ook.

  9. Tara 26 januari 2013 bij 21:11 #

    Die eerste foto is echt mooi!!!

  10. loislorinde.nl 27 januari 2013 bij 08:27 #

    Heeel goed gelukt! Mooie make-up ook. Toffe foto’s!

  11. Britt 27 januari 2013 bij 20:12 #

    Erg leuk, leuk woord ook!

  12. Nicool 27 januari 2013 bij 21:55 #

    Mooie foto’s! Toffe challenge ook, echt leuk idee!

Geef een reactie

