Day 11 – Smokey

23 Jan

We beginnen met het 2e deel van de 30 Days Challenge! Het eerste deel bestond uit 10 kleren en het 2e deel bestaat uit 10 random dingen! Vandaag is Smokey aan de beurt!

Bij Day 02 – Purple kon je al lezen dat ik eigenlijk niet zo van paars hou, toch ging ik deze keer weer voor een paarse look! Want 3 grijs/zwarte looks na elkaar is wel weer wat veel van het goede! Dus vandaag een Paarse Smokey eyes!

Nou ik vind hem best geslaagd! Ik vind de paarse kleur zoooo gaaf!! Verder vind ik de look ook niet mega overdreven heftig!

Ik heb voor de look niet heel erg veel gebruikt.. De standaard oogschaduwbasis, wel 1 kleur uit mijn 120 palette en mijn Sleek Bad Girl palette! Thats it!

In mijn binnenste ooghoek heb ik een paarse kleur uit het 120 palette gebruikt.. Daarna heb ik het Bad Girl palette gepakt en met de paarse en zwarte kleuren wat gespeeld.. Eerst wat paars daarna wat zwart, weer wat paars en zwart.. Enn tadaaa!!

Wat vinden jullie van deze look en vinden jullie hem Smokey genoeg?

Liefs

9 Reacties to “Day 11 – Smokey”

  1. Sofie 23 januari 2013 bij 09:14 #

    Wauw, erg mooi gedaan!

  2. Bo 23 januari 2013 bij 10:30 #

    Wow, heftig maar erg mooi!

  3. Suzanne 23 januari 2013 bij 13:05 #

    Mooi hoor! ik moet nog goed oefenen zie ik. hihi dat lukt mij niet zo mooi

    • Juudith 30 januari 2013 bij 17:37 #

      Thankss!! Jaa echt wel oefening baart kunst.. was blij dat het in 1 keer lukte haha!

  4. Beauty Koning 23 januari 2013 bij 18:02 #

    Wauw, je looks zijn echt zo intens! Ik houd er echt van. Zou je een keer een how to willen maken?🙂

    • Juudith 30 januari 2013 bij 17:36 #

      Ahh thansk!!! jaaaa natuurrlijk nog voorkeur voor een look?

  5. Josephine 23 januari 2013 bij 19:52 #

    Paarse smokey, YES! Een dikke vette ja, ik vind dat je hele gave kleuren hebt gebruikt en dat het heel smokey is. Good job😀

  6. emma 24 januari 2013 bij 01:09 #

    Prachtige look dit!!!! Echt paars staat je heel goed, moet je vaker doen😀 Nu ik erover nadenk: ik moet ook vaker paars gaan dragen, dankjewel voor het helpen herinneren!

  7. BeautyFrique.com 26 januari 2013 bij 15:31 #

    Lekker intens en erg mooie kleur! Ik houd ook wel van paars🙂

Geef een reactie

