Personal – Ask Me Anything; De antwoorden

21 Jan

Vorige week konden jullie in dit artikelen alle vragen stellen die jullie wouden stellen! Enn Vandaag de antwoorden voor jullie!

Priscilla vroeg: Wilde je als kind ook al paardrijden of is dat iets van de laatste tijd? En zou je zelf ook een eigen paard willen hebben?
Ja als kind wou ik ook al paardrijden.. Ik ging in groep 6 7 en 8 elke week met mijn vriendin mee kijken! Ik werd op de wachtlijst geplaatst en kon na een behoorlijke poos wachten beginnen met lessen.. toen heb ik het niet lang volgehouden.. Ik vond het allemaal te spannend en eng.. Gelukkig nu niet meer

Cynthiiaa; Hoe gaat het met paardrijden? Heb je ook een eigen paard? En hoe vaak per week rij je?
Met paardrijden gaat het super goed.. Ik vind het rijden leuk en het gaat me redelijk makkelijk af! Vorige week heb ik mijn eerste groepsles gehad en dat was ook echt super leuk! Ik heb geen eigen paard, ik zou het wel willen.. Maar ik ben bang dat ik er niet genoeg tijd voor heb aangezien ik ook nog andere hobby’s heb.. Maar het lijkt me wel super leuk!! Verder probeer ik elke week 1 keer te rijden maar soms lukt het niet door m’n werk.. Naar de zomer toe word het weer makkelijker en wil ik misschien ook wel 2 keer in de week gaan rijden..

Suzanne vroeg: Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?
Uhmm goeie vraag.. Ik ben nooit zo bezig met over zoveel jaar.. Maar ik hoop tegen die tijd toch wel ergens een vast contract te hebben, misschien wel verhuisd te zijn naar een ander huis, en misschien wel getrouwd te zijn.. De baan hoop ik toch wel het meest..

Judith vroeg; Wat vind je het leukste aan bloggen? En wat is je favoriete make up merk?
Het leukste aan bloggen vind ik toch echt wel de leuke reactie’s allemaal en de groeiende bezoekers! De laatste tijd groeien mijn volgers en bezoekersaantallen! Ik krijg meer reactie’s op een artikel! Super leuk!! En mijn favo make up merk? Ik denk toch wel Sleek! Alle producten die ik van hun heb zijn echt super fijn en bevallen me goed!

Bo en beautyforgirls vroegen; Welk land of stad zou je dolgraag willen bezoeken of naar vakantie op willen gaan?
Ik zou super graag een keer naar Londen willen.. Dit lijkt me zo leuk! Verder zou ik graag naar Griekenland willen maar ook Amerika lijkt me super gaaf! Griekenland hoop ik dit jaar van mijn lijstje te kunnen scrapen, Amerika gaan we nog even voor sparen haha!

Josephine vroeg; Wat voor een opleiding/school iets doe je nu?
Momenteel doe ik helemaal geen opleiding en werk ik gewoon.. Wel ga ik binnenkort beginnen met een opleiding voor de detailhandel.. Deze krijg ik via mijn werk en is nog niet heel veel bekend!

Stylishing vroeg; Wat wil je nog persé in je leven doen? Heb je een bucket list?
Uhmm dit vind ik echt een hele moeilijk! Momenteel staat boven aan toch wel verder gaan met de fotografie.. Ik wil alleen niet nu alles er voor moeten opgeven en er naar een poos achter komen dat het niet werk! Dus nu ben ik in mijn vrije tijd er wat meer mee bezig om het hopelijk een keer tot een succes te maken! Verder staan er allemaal dingen op mijn lijstje die *momenteel* niet te bereiken zijn! hihi

Dit waren de vragen, als jullie nog meer vragen hebben laat het dan hier onder weten!

Liefs

 

 

6 Reacties to “Personal – Ask Me Anything; De antwoorden”

  1. Vera 21 januari 2013 bij 12:31 #

    Leuk om de antwoorden te lezen🙂

  2. Josephine 21 januari 2013 bij 15:12 #

    Wat tof om zo meer over jou te weten te komen! Vooral het deel over paardrijden, zo leuk dat het echt jouw ding is😀

  3. LAURA 21 januari 2013 bij 16:00 #

    Erg leuk! Ik wist helemaal niet dat paardrijden jouw ding was😀

  4. Beauty Koning 21 januari 2013 bij 19:55 #

    Leuke antwoorden heb je gegeven! Ah joh, dat komt nog vast wel.🙂 Hopelijk kan je in de zomer vaker rijden!

  5. Suzanne 21 januari 2013 bij 23:22 #

    Leuk om te lezen! Het is ook best lastig om te bedenken waar je over 5 jaar wil zijn, wat je wilt doen etc.

  6. Judith 22 januari 2013 bij 17:59 #

    Erg leuk om te lezen!

Geef een reactie

