30 Days Make up Challenge – Eerste 10 Looks

17 Jan

De eerste ronde van de 30 Days Challenge zit er al weer op.. De eerste 10 looks staan inmiddels online! En ik ben er best een beetje trots op!

Day 01 – Nude 

De eerste look was een nude look.. Nude ik hou er niet van.. Ik draag dan liever geen make up.. Maar deze vond ik wel geslaagd.. Niet te opvallend maar toch wel iets aanwezig..

Klik hier voor het artikel

Day 02 – Purple 

Ja paars is niet mijn kleur.. Ondanks dat vind ik hem nog best geslaagd.. Had iets meer geblend kunnen worden..

Klik hier voor het artikel

Day 03 – Green 

Dit vind ik echt een goed gelukte look! Samen met de rode look wel de beste van deze 10! De kleur groen vind ik zooo tof!

Klik hier voor het artikel

Day 04 – Blue 

Juist hier had ik me iets te veel uitgeleefd met blenden.. Maar verder vind ik het een toffe look! Lekker opvallend! Me likes!

Klik hier voor het artikel

Day 05 – Bronze 

Deze look vind ik redelijk geslaagd.. Bruin draag ik eigenlijk nooit maar het staat wel mooi bij mijn ogen..

Klik hier voor het artikel

Day 06 – Peach

De peach look die eigenlijk niet echt peach is! haha! Maar daarom vind ik dit nog wel een mooie look! Het kleurtje vind ik zooo leuk!

Klik hier voor het artikel

Day 07 – Pink 

Vind dit soort looks hou ik! Heerlijk extreme en opvallend! Ik vind het tof!

Klik hier voor het artikel

Day 08 – Red

Deze look vind ik echt heel gaaf! de kleuren vind ik zooo vet bij elkaar en het loopt naar mijn idee echt wel goed over! Jaa met deze look ben ik echt blij!

Klik hier voor het artikel

Day 09 – Grey

Grijs, de kleur die ik zo ongeveer overal mee combineer met een look die ik een hele dag zou dragen! Het past overal bij en het is niet te aanwezig!

Klik hier voor het artikel

Day 10 – Black 

De look met de glitters! Ik vind het wel een beetje te al dat zwarte maar het heeft ook wel weer wat! Van de glitters hou ik dan weer! Geweldig hoeveel extra´s dit een look kan geven!

Klik hier voor het artikel

Wat vinden jullie van deze looks en welke vinden jullie het mooist/leukst/best uitgevoerd enz?

Ik  ben benieuwd naar jullie mening!

Liefs

21 Reacties to “30 Days Make up Challenge – Eerste 10 Looks”

  1. LAURA 17 januari 2013 bij 08:48 #

    4 vind ik denk ik het gaafst😀

  2. Suzanne 17 januari 2013 bij 09:30 #

    5 en 9! Dat zijn toch wel mijn favoriete looks.

  3. Sofie 17 januari 2013 bij 09:30 #

    Wauw, ik vind ze allemaal erg gaaf!

  4. Yasmin 17 januari 2013 bij 11:24 #

    Ik vind de groene het mooist

  5. Stylishing 17 januari 2013 bij 11:24 #

    Moeilijk om te kiezen, ze zijn allemaal goed gelukt! Ik heb voor nummer 4 gekozen.

  6. Vera 17 januari 2013 bij 11:57 #

    8 vind ik zo gaaf!

  7. beautyforgirls 17 januari 2013 bij 12:09 #

    Ik vind dag 4 en dag 2 erg mooi.
    Liefs, xxx

  8. pretty beauty land 17 januari 2013 bij 12:49 #

    blue vind ik het mooiste!🙂

  9. Beauty Koning 17 januari 2013 bij 13:48 #

    Wauw, vooral Green is gorgeous!

  10. BeautyFrique.com 17 januari 2013 bij 16:23 #

    Heb gestemd! Green day 3 is echt m’n favoriet🙂

  11. xaveenia 17 januari 2013 bij 23:27 #

    Ik heb gestemd voor groen, die is echt prachtig! Maar je maakt sowieso erg mooie looks🙂

  12. ChellesBlog 18 januari 2013 bij 11:59 #

    Wat leuk zo’n challenge! Ik vind de rode look het mooist gelukt: super mooi kleurverloop. X

  13. Flavoursx 18 januari 2013 bij 12:17 #

    Wat een leuke blog heb je al en wat een leuk artikel! Ben je op zoek naar een leuke armband? Elke dag post ik een armband die jij kunt kopen, klinkt leuk toch?! x

  14. jessy 18 januari 2013 bij 12:33 #

    Ze zijn allemaal echt prachtig! Ik kan niet kiezen ;$

  15. BeautyLiner 18 januari 2013 bij 12:33 #

    Dag 2, 3 en 4 vind ik het mooist! Erg pretty!

  16. Ayla 18 januari 2013 bij 19:20 #

    wauw, heel mooie looks! xx

  17. Judith 18 januari 2013 bij 21:16 #

    Ze zijn allemaal echt prachtig geworden, maar mijn favoriet is de groene look!🙂

  18. Josephine 19 januari 2013 bij 16:13 #

    Dag 3, 7 en 8 vind ik het mooist!

  19. Jewelyz 20 januari 2013 bij 10:42 #

    Dag 3 green vind ik echt het mooist!
    Zowieso vind ik dat je alles erg mooi gedaan hebt, daar mag je wel trots op zijn!!

  20. emma 24 januari 2013 bij 01:15 #

    Superleuk om zo een overzichtje te zien. Ik weet wel dat ik door de roze look vet geinspireerd was geraakt om een galalook te bedenken, dus dat ik by far mijn favoriet. Verder is die groene look echt megaintens, I love it. En blauw blijft toch echt wel een favoriete kleur, oh en rood, wauuwww.

Geef een reactie

