Personal – Ask me Anything!

15 Jan

Jullie konden met oud en nieuw al lezen dat ik al een aardig poosje blog.. Regelmatig schrijf ik een persoonlijk artikel.. Maar vandaag aan jullie de eer om de vragen te stellen die je altijd al aan me wou stellen.. *okay dat is misschien een beetje overdreven! Maar hieronder mogen jullie vragen stellen waarvan jullie het leuk lijkt om een antwoord op te krijgen of leuk lijkt om te weten!

De vragen mogen over alles gaan zolang.. Dit kan van alles zijn.. Wat mijn lievelings eten is, welke artiest ik helemaal gek van ben, wat ik het liefst in mijn vrije tijd doe? Zolang het normale vragen zijn geef ik overal antwoord op haha! Dus kom maar op met de vragen!

Ik ben benieuwd naar jullie vragenn

Liefs

9 Reacties to “Personal – Ask me Anything!”

  1. Priscilla 15 januari 2013 bij 09:34 #

    Leuk!
    Wilde je als kind ook al paardrijden of is dat iets van de laatste tijd? En zou je zelf ook een eigen paard willen hebben?

  2. Suzanne 15 januari 2013 bij 13:01 #

    Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?

  3. Judith 15 januari 2013 bij 15:58 #

    Erg leuk!
    -Wat vind je het leukste aan bloggen?
    -Wat is je favoriete make-up merk?

  4. Bo 15 januari 2013 bij 17:08 #

    Welke land of stad zou je dolgraag willen bezoeken?

  5. Cynthiiaa 15 januari 2013 bij 19:56 #

    Hoe gaat het met paardrijden? En heb je ook een eigen paard? En hoe vaak rijd je per week?😀

  6. Josephine 15 januari 2013 bij 20:03 #

    Ik ga geen rotvragen stellen die ik vaak krijg, want daar heb ik een hekel aan haha. Maar: wat voor een opleiding/schooliets doe je nu?

  7. Resy 15 januari 2013 bij 21:31 #

    Bedankt voor je reactie! En ja het was best wel koud tijdens het maken van de foto’s haha, maar ach soms moet je er iets voor over hebben🙂

  8. beautyforgirls 15 januari 2013 bij 23:17 #

    Waar zou je graag dit jaar naar op vakantie willen gaan? Naar welk land?
    Liefs, xxx

  9. Stylishing 16 januari 2013 bij 22:38 #

    Wat wil je nog persé in je leven doen? Heb je een bucketlist?

Geef een reactie

