ABC Zelfportret Project – A

11 Jan

Vandaag iets nieuws op WatevahDude waar ik het hele jaar mee bezig ga zijn.. Een Fotochallenge! En wel een super leuke!! Evelien van Fotografille kwam met een super leuk ABC zelfportret project en ik vond het zo’n leuk idee dat ik besloot om ook mee te gaan doen!!

Maar wat houdt het precies in? Nou het is dus een zelfportret project.. Dus foto’s van jezelf.. Het is een ABC project, dus bij elke letter van het alfabet maak je een zelfportret.. Zo verzin je dus bij het hele ABC een woord, ding of eigenschap die bij jou past en daar maak je dus een zelfportret van! Het klinkt best ingewikkeld en dat is het ook wel een beetje! Verzin maar eens bij elke letter van het alfabet iets wat bij jou past.. Gelukkig helpen wat mensen me met een goed woord vinden waar ik zelf weer wat leuks bij verzin!

De eerste foto is gemaakt en vind ik zelf al super geslaagd.. Ik plaatste heb van de week al op mijn Facebook en kreeg allemaal leuke reacties! Dus vandaag is het tijd om hem aan jullie te showen!

Dus we beginnen voor aan bij het alfabet dus tijd voor de A..

De A van Apple.. Ik ben best wel een Apple verslaafde.. Ik kan echt niet zonder mijn Iphone en onze Ipad.. En daarom vond ik deze wel toepasselijk!

Voor de foto zelf heb ik wat verschillende dingetjes geprobeerd.. Een helemaal kaal gezicht, alleen eyeliner en met lipstick.. Ook heb ik mijn telefoon op verschillende manieren proberen vast te houden.. En daarvan werd dit het resultaat!

De foto heb ik nog wel iets bewerkt met photoshop.. Zo heb ik de helderheid iets aangepast en mijn slecht opgemaakte lippen iets bijgewerkt!

Ik ben echt super tevreden over de foto!! Ik vind hem erg geslaagd voor de eerste foto!

Wat vinden jullie van deze foto en doen jullie ook mee aan het project?

Liefs

26 Reacties to “ABC Zelfportret Project – A”

  1. Britt 11 januari 2013 bij 11:24 #

    Wauw hij is echt tof! Ik ben ook begonnen, met de A van Alles tegelijk. Veel succes voor de rest van het jaar!

  2. Priscilla 11 januari 2013 bij 11:25 #

    Hele mooie foto!! Kon zo uit een tijdschrift ofzo komen. En een heel leuk project.

  3. Stylishing 11 januari 2013 bij 11:55 #

    Mooie foto! Ben benieuwd naar de rest van je project😀

  4. Maaike 11 januari 2013 bij 13:27 #

    wat een super leuk project zeg!😀 Vind je foto ook heel gaaf geworden! Ben heel benieuwd naar de andere foto’s, dus ik ga je nu volgen op bloglovin ! x

  5. Josephine 11 januari 2013 bij 16:45 #

    Aaah die van jou is leuk! Ik zou heel graag mee willen doen, maar dan zou ik dit weekend nog foto’s moeten maken waar ik denk ik geen tijd voor heb… Vind het wel leuk om te volgen, die van jou is supergoed gelukt😀

    • Juudith 13 januari 2013 bij 14:40 #

      Ahhh dankjewel!! Jaa soms is het wel lastig in tijd.. maar misschien kan je als je een weekje vakantie hebt of meer tijd ofzo meerdere piccs maken..😉

  6. Amanda 11 januari 2013 bij 17:16 #

    ik vind m super mooi! En wat n leuk project hihi

  7. Natasja 11 januari 2013 bij 19:12 #

    Wat een prachtige foto, wauw! Erg leuk project, zoiets zou ik ook weleens willen doen.🙂

  8. yazylicious 11 januari 2013 bij 22:14 #

    Leuk project en ik vind de foto heel erg geslaagd.

  9. Lois Lorinde 12 januari 2013 bij 08:06 #

    Wauw! De foto is echt heel erg mooi geworden. Mooie makeup ook🙂

  10. Tara 12 januari 2013 bij 11:09 #

    Er origineel.
    Ik ben ook echt verslaafd aan Apple, haha. Ik heb nooit een windowscomputer thuis gehad

  11. LAURA 12 januari 2013 bij 11:29 #

    Oh daar heb ik niet echt aan gedacht! Al ben ik ook niet zon apple gebruiker!

  12. Suzanne 12 januari 2013 bij 22:17 #

    Wat een ontzettend leuk idee! En ja, ook ik kan niet zonder mijn appeltje! Laat staan zonder Instagram! Verslaafd! En het is een hele mooie foto! (Super blog! Ik zal je zeker volgen)

  13. Cynthiiaa 12 januari 2013 bij 23:45 #

    Haha, dat is inderdaad een geweldig idee! Ik vind je lippen mooi opgemaakt, schitterend bewerkt en ook zeer natuurlijk om te zien. Good luck met de challenge!

  14. Sanne 13 januari 2013 bij 16:38 #

    Wauw wat een mooie foto! xx

  15. liekejongenelis 16 januari 2013 bij 12:25 #

    Dit is wel een heel leuk idee zeg!

  16. studiosiem 16 januari 2013 bij 13:59 #

    Inderdaad een heel leuk idee! Misschien ga ik het ook proberen!

  17. Aurelie 16 januari 2013 bij 16:42 #

    Zo’n leuk concept en jouw foto is echt geslaagd! Vooral het contrast tussen je rode lippen en de zwarte iPhone/iPod (?) is prachtig!

  18. Annabel 16 januari 2013 bij 23:41 #

    Wauw! Wat een creatief en leuk idee🙂

  19. Lis 18 januari 2013 bij 00:30 #

    Wat een leuke challenge! De eerste is ook erg mooi gelukt. Ben benieuwd naar de rest🙂

Geef een reactie

