Day 10 – Black

9 Jan

Na vandaag zit het eerste kwart van  de 30 Days Make up Challenge er op! Ik vind het nog steeds super leuk om te doen en heeerlijk om elke keer weer los te gaan met allerlei kleuren!

Vandaag was het tijd voor de look Black.. Juist zwart.. Een kleur die ik toch best wel vaak gebruik, maar als hoofdkleur in een look wat lastig vind.. Want word het niet snel te zwart? Maar ik heb me uitgeleefd en dit is het resultaat geworden

Een zwarte look die toch niet te zwaar is door het wat grijzige gedeelte in de binnenste ooghoek!  Verder bracht ik nog wat glitters aan op het net wat specialer te maken!

Ik ben begonnen met mijn geliefde NYX Jumbo pencil in de kleur Black Bean! Wat een uitkomst die potloden! Daarna ben ik van licht naar donker gaan werken met de kleuren uit mijn Sleek Idivine Bad Girl palette! Daarna ben ik flink gaan blenden om het effect zo mooi mogelijk te maken.. Daarna het Ice Queen palette van NYX erbij voor de glitter en glamour!

Op deze en de foto hier onder kun je duidelijk zien waar ik de glitters heb aangebracht..

Wat ik heb gebruikt: 
– NYX Jumbo pencil in Black Bean
– Sleek Idivine Bad Girl Palette – de kleuren Blade, Underground en Noir
– NYX Glitter Cream Palette Ice Glitter – 2e kleur van links

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

 

16 Reacties to “Day 10 – Black”

  1. Paola 9 januari 2013 bij 09:24 #

    Erg mooi! Vooral de kleine glittertjes die erop zitten..

  2. emma 9 januari 2013 bij 11:25 #

    whoa, prachtig!!! Zeker de glitters, me likey❤

  3. LounaBeauty 9 januari 2013 bij 16:24 #

    Mooie oogschaduw is dit zeg!!! Bij zo’n zware look zou ik wel gaan voor lange wimpers.🙂 hihi. Lekker extreem!😉

    • Juudith 13 januari 2013 bij 14:43 #

      jaa dat zou nog toffer zijn! maar eens op zoek naar mooie nep wimpers!

  4. LAURA 9 januari 2013 bij 17:28 #

    Love it! Ik wil nog steeds zon look maken!

  5. pretty beauty land 9 januari 2013 bij 18:00 #

    oehhh very prettyyy!!!

  6. Stylishing 9 januari 2013 bij 20:45 #

    Mooie look, zelf draag ik nooit zwart omdat ik al z’n bleek gezichtje heb haha.

    • Juudith 13 januari 2013 bij 14:42 #

      Ik draag t ook niet zo veel! word er ook zo bleek van!

  7. Vera 9 januari 2013 bij 21:40 #

    Mooie look!

  8. beautyforgirls 9 januari 2013 bij 23:55 #

    Deze is erg mooi.
    Liefs, xxx

  9. xxxcharr 10 januari 2013 bij 16:50 #

    Echt te leuk!
    I love glitterzzz.

  10. Jorinde 11 januari 2013 bij 13:57 #

    Mooi met die glitters!

  11. Josephine 11 januari 2013 bij 17:24 #

    Pretty met de glitters, zwart is neutraal maar de glitters maken het speciaal😀

  12. Suzanne 12 januari 2013 bij 22:19 #

    Erg mooie look! Ga gauw kijken naar de voorgaande looks!

  13. Cynthiiaa 12 januari 2013 bij 23:48 #

    Mind is blown door de glitters!

  14. Jewelyz 13 januari 2013 bij 18:06 #

    Mooie look heb je gemaakt!
    Hij is wel erg donker met het zwart, maar voor in deze tijd van het jaar past het perfect🙂

Geef een reactie

