Online geshopt – Sieraden bij Jewelryz

7 Jan

De week voor kerst moest er nog even geshopt worden.. Online shoppen wel te verstaan! Ik ging verschillende webshop’s bij langs in de hoop nog wat leuks voor kerst te vinden! En ja hoor bij Jewelryz kwam ik het tegen.. Na want rondsnuffel pleurde ik was dingen in mijn mandje en 2 dagen later was het binnen! Benieuwd wat ik gekocht hebt, Lees dan verder..

Aller eerst deze oorbellen! Deze moesten echt direct in mijn mandje! Ik vind ze zo leuk!

In de shop heten ze Oorbellen Pyramid en ze zijn € 7,99

Het 2e paar oorbellen zijn de Spike oorbellen.. Ik hou van spike’s en deze passen dan ook goed bij de ketting die ik straks komen!

Ze zijn niet heel lang maar ook niet heel erg klein! Redelijk subtiel! De prijs is € 5,95

Deze ketting vind ik zo leuk! Ik hou van veren en hij past perfect bij een ring die ik al heb! Hij is niet super lang en hang net boven m’n meeste shirts.. Wanneer ik een sjaal om heb zie je er niets van, dus leuk voor de zomer!

Deze was € 8,99

Jaaaa we gaan weer verder met de spike’s! En wel in mijn favo kleur; turquoise! Deze ketting is vrij lang! Ik hou van lange kettingen! Ze fleuren een saai shirt op enn je ziet ze nog gewoon met een sjaal.. yay!

Helaas is deze *nu ik dit typ* niet meer te vinden in de shop!

En de laatste! Nog een ketting met spike’s! Deze passen perfect bij de spike oorbellen! Deze is niet heeel lang.. Maar ook niet super kort! een mooi middenmaatje en hij kwam nog mooi onder mijn sjaal vandaan!

Deze was € 7,95

Enn dan nog even over de shop zelf! De site werk super fijn.. Niet te veel categorieën en niet te veel per pagina! Het bestellen en geld over maken ging super makkelijk.. Eigenlijk had ik nog een ketting erbij besteld.. Deze was helaas niet meer op voorraad.. Hier kreeg ik nadat ik het geld had overgemaakt een netjes mailtje over en het geld van de ketting werd direct terug gestort.. Verder was de levering ook super snel en zat alles netjes verpakt!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs

13 Reacties to “Online geshopt – Sieraden bij Jewelryz”

  1. daniquevanvloten 7 januari 2013 bij 16:42 #

    oh god ik wil die sieraden !

  2. LAURA 7 januari 2013 bij 16:44 #

    Die zijn echt heel stoer! Vooral die eerste vind ik GEWELDIG!

  3. Hanna 7 januari 2013 bij 17:54 #

    In Love met de oorbellen! Wauwie!!!
    With Love,
    Hanna

  4. Marieke 7 januari 2013 bij 19:40 #

    ALLES is leuk! Holy ik moet hier een keertje bestellen! Misschien als cadeautje voor mezelf na alle toetsen haha😀

    • Juudith 7 januari 2013 bij 21:39 #

      Ooooh kijk dat is een goed excuse om wat leuks te shoppen toch!

  5. xxxJudithh 7 januari 2013 bij 19:44 #

    Erg gave sieraden!

  6. nathalie 7 januari 2013 bij 20:45 #

    Superleuke juwelen!

  7. axelleeee 7 januari 2013 bij 23:19 #

    wauw wat een prachtige sieraden !

  8. beautyforgirls 7 januari 2013 bij 23:38 #

    Wat een leuke items, de eerste oorbellen zijn zo leuk.
    Liefs, xxx

  9. Silvy 8 januari 2013 bij 16:40 #

    Je hebt echt hele gave sieraden gekocht! Die ketting met spikes is liefde.❤

  10. Lois Lorinde 9 januari 2013 bij 06:52 #

    Super gaaf allemaal! De eerste en laatste ketting vind ik het leukste!

  11. Josephine 11 januari 2013 bij 17:25 #

    Oh ze zijn allemaal, vooral alle spike accessoires❤

  12. Suzanne 12 januari 2013 bij 22:21 #

    Die eerste oorbellen en die ketting met veer! I love it!

Geef een reactie

