Personal – Happy New Yearr!

1 Jan

Yayy!! Happy New Year Peeps! Het is dan eindelijk 2013!! Nouja niet echt eindelijk, maar het is wel zover!! 2013 kan beginnen! Enn hoe beginnen we een nieuw jaar? Yushh natuurlijk met goede voornemens en plannen! Nou ben ik zelf niet echt van de goede voornemens.. Ik vind dat je die op elk moment moet kunnen starten! Maar dan als nog heb ik er nog wel een paar! Enn hier onder kunnen jullie lezen wat die zijn!

Maaaar eerst mijn plannen voor 2013! Ik heb niet echt uitgebreide plannen maar wil toch wel een paar leuke dingen doen..

Op vakantie met het vliegtuig; Ik heb nog nooit gevlogen en hij lijkt me ook best eng.. Maar dit staat wel op mijn/ons lijstje.. Ik zou dit jaar heel graag naar Griekenland of zo iets gaan! Een lekkere toeristische vakantie met mooi weer!

Londen bezoek; Juist deze stond afgelopen jaar ook al op het lijstje maar helaas mislukt.. Dit jaar zou ik er toch wel heel graag heen willen! Al is het maar voor een dag met een bus heen en weer!

Enn dan mijn goede voornemens.. 

Blijven sporten; Ik rij nu 1 keer in de week paard en dat vind ik echt lekker.. Even lekker in beweging.. Misschien kricken we het op naar 2 keer in de week, maar dat zien we dan wel!

En dan als laatst nog wat dingetjes die betrekking hebben tot watevahdude.. Afgelopen jaar ging het bloggen me best wel okay af.. Ik had zo m’n dipjes maar I’m back en vind het echt heel leuke om te doen.. Vandaar dat ik een aantal dingen met mezelf heb afgesproken.. Namelijk;

Om de dag een artikel online; Dit is mijn streven de komende tijd.. Mocht ik zoveel inspiratie en tijd hebben dan kan het naar elke dag gaan, maar voor nu is om de dag goed haalbaar!

My Life in Piccs; Het was de bedoeling dat dit elke week online komt.. Maar soms ben ik zo druk dat ik gewoon bijna geen foto’s maak.. Daarom komt er vanaf nu om de week op zondag een My Life in Piccs online!

30 Days Challenge; Het eerste deel van de 30 days challenge zit er bijna op.. Ik vind het erg leuk om te doen en daarom ga ik er ook lekker mee door.. Elke week komt er een look online.. Dit word de ene week op woensdag en de andere week op donderdag en naar 10 keer komt er een samenvatting van de looks online! Zodat jullie nog even kunnen zien wat er allemaal langs geweest is..

Verder worden de artikels afgewisseld met reviews, my nails, outfits, shoplogs en persoonlijke artikelen!

Tot zover mijn goede voornemens en plannen!! Hebben jullie nog goede voornemens of plannen voor 2013?

Dan als laatst HAPPY 2013 en maak er een mooi jaar van! En hopelijk tot heel vaak ziens op watevahdude!

Liefs

8 Reacties to “Personal – Happy New Yearr!”

  1. beautyforgirls 1 januari 2013 bij 12:07 #

    Gelukkig nieuwjaar!
    Liefs, xxx

  2. LAURA 1 januari 2013 bij 12:18 #

    Het allerbeste! Ook ik wil om de dag een blog online hebben! Het moet ons lukken!

  3. Tara 1 januari 2013 bij 12:29 #

    Wat is die tweede foto leuk!

    • Tara 1 januari 2013 bij 12:29 #

      Bijna vergeten te schrijven: Ik wens jou ook een heel fijn 2013!

  4. Cynthiiaa 1 januari 2013 bij 15:39 #

    Mooie voornemens lady, de beste wensen!

  5. Stylishing 1 januari 2013 bij 20:47 #

    Ah vliegen is helemaal niet eng! Ik vind het juist erg leuk. In 2009 stapte ik voor het eerst een beetje angstig in het vliegtuig maar het viel reuze mee sindsdien maak ik mij er niet meer druk om. Turbulentie is niet prettig maar dat kan soms voorkomen,
    My life in piccs vind ik altijd leuk om te lezen dus dat mag zeker wekelijks blijven😀

  6. Josephine 3 januari 2013 bij 18:49 #

    Wow, nog nooit gevlogen? Dat kan ik mij niet voorstellen, ik ga zo vaak met het vliegtuig. London staat ook weer op het lijstje van mij dit jaar🙂 Om de dag, ik ben benieuwd! De 30 days challenge is zo leuk om te zien😀

Geef een reactie

