Personal – Hoe was 2012?

31 Dec

Vandaag is het alweer de laatste dag van het jaar 2012! En na vanavond gaan we al weer 2013 in! 2012 ging echt super snel voorbij! Mede doordat het een super leuk jaar was ondanks een paar tegenslagen! Ik kan zeggen ik heb een leuk jaar gehad!

Maar voordat we 2013 ingaan gaan we even de goede voornemens en plannen van 2012 bekijken.. Is het allemaal gelukt? *klik* voor het artikel met mijn goede voornemens en plannen van 2012

De plannen voor 2012 waren;

Engeland/londen bezoeken; Helaas dit is door omstandigheden mislukt! Maar dat maakt niet uit want vriendlief en ik hebben afgesproken dat we dit nog wel samen gaan doen.. Yayy!!

Foto’s maken op de EFF; Yushh dit is gelukt! In september ging ik samen met vriendlief naar de fair in Arcen.. Niet in kostuum maar gewoon lekker samen rond struinen en foto’s maken! Het zijn niet veel foto’s geworden maar het was wel leuk! Aankomend jaar wil ik wel weer heen.. En dit keer om veel en mooie foto’s te maken! We zullen zien als het gaat gebeuren

Meeten met mede bloggers; stond ook op het lijstje! Dit is niet gebeurt.. Helaas maar ik moet zeggen dat het met mijn werktijden *ik werk gewoon in vakantie’s en vaak in weekeinden* soms wat lastig word.. Maar dit gaat natuurlijk wel mee naar mijn lijstje voor 2012.. Het lijkt me echt super leuk om met mede bloggers te meeten en gezellig te doen!

Spulletjes aanschaffen voor de camera; Dit is goed gelukt.. Mijn camera stash is bijgevuld met een 50mm lens, een statief, een externe flitser en een zelfontspanner.. Verder zijn er nog onderweg een aantal lenskapjes van Ebay.. Nu staat alleen op mijn lijstje nog een studio flitser hihi!

De goede voornemens van dit jaar waren;

Gezonder eten; Nou dit is wel redelijk goed gelukt.. Ik moet gewoon gezond eten anders word ik gewoon ziek.. Een hele wijze les is dit geweest dit jaar.. Dankzei mijn therapeut weet ik nu heel goed wat ik moet eten en wat ik juist helemaal niet mag eten en dat scheelt een hele boel! Natuurlijk snoep ik nog steeds wel en eet ik ook echt wel eens ongezond, maar de gezonde flow zit er goed in!

Bloggen vast houden; Nou Januari tot en met April gingen erg goed.. Ik plaatste bijna elke dag een artikel! Yay.. De maanden Mei, Juni en Juli werden al minder.. En de maanden daarna gingen nog slechter.. Dit kwam door dat mijn lichaam en ik in de knoop zaten en ik me 3 maal in de ronde werkte! Gelukkig gaat het nu weer beter en plaatst ik vanaf november om de dag een artikel! Yay!

En om dit artikel af te sluiten nog even een paar leuke weetjes over watevahdude:

Het eerste artikel wat online kwam op watevahdude was op 27 juli 2012*edit: voor de oplettende lezer dit moet natuurlijk 2010 zijn hihi*.. Dit betekend dat ik afgelopen week al weer twee en een half jaar aan het bloggen ben op watevahdude!

Dit jaar kwamer er 217 artikelen online.. Wat het totaal aantal artikelen op 420 brengt!

Momenteel *wanneer ik dit schrijf; afgelopen donderdag* heb ik 41 bloglovin volgers, 35 volgers op twitter! De laatste 2 maanden gaan de volgers echt omhoog wat ik echt heel leuk vind! Ik weet nog dat ik blij was met 3 volgers haha!

Verder groeien de bezoekers aantallen behoorlijk en krijg ik steeds meer reacties op een artikel! Super leuk! Hier ben ik echt heel blij mee!

Daarnaast is mijn stash ook behoorlijk gegroeid dit jaar en durf ik steeds gewaagdere looks te maken!

Nu wil ik jullie nog even een fijne jaarwisseling wensen! Hopelijk hebben jullie net zo’n goed jaar als mij gehad en gaan jullie met alle positiviteit het nieuwe jaar in!

Ennuuu morgen komt er een artikeltje online met mijn voornemens en dingen die betrekking hebben op watevahdude! Zooo stay tuned!

Hoe was jullie 2012 en hebben jullie je goede voornemens/plannen een beetje waargemaakt?

Liefs!

8 Reacties to “Personal – Hoe was 2012?”

  1. LAURA 31 december 2012 bij 10:34 #

    Proost op 2013

    Dat met die meets heb ik ook, ik werk altijd op zaterdagen waardoor het dus gewoon lastig wordt! En ik ga ook proberen bloggen vol te houden!

  2. Josephine 31 december 2012 bij 11:22 #

    Ai, we MOETEN in 2013 echt gaan bloggen. Nee, ik ga er werk van maken, ik wil nog zoveel blogers ontmoeten dus ik ga een datum maken en alles. Wauw, wat is je camera stash goed aangebracht, dat wil ik ook nog. Ik wil nog een externe flitser en meer. 27 juli 2012 klopt volgens mij niet als je 2.5 jaar aan het bloggen ben haha.

  3. Vera 31 december 2012 bij 11:45 #

    Jij ook een fijne jaarwisseling en ik denk dat er een klein foutje in je artikel staat haha. 2012? Dan zou je nog maar een half jaartje aan het bloggen zijn en volgens mij klopt dat niet helemaal😉

  4. Tara 31 december 2012 bij 13:40 #

    Ik wens je ook echt een heel fijn 2013!

  5. Xaviera 31 december 2012 bij 18:42 #

    Een hele mooie jaarwisseling gewenst en een gelukkig, liefdevol en gezond 2013!

  6. Cynthiiaa 31 december 2012 bij 22:01 #

    Leuk om te lezen wat je allemaal hebt bereikt, best veel! Keep up the good work volgend jaar! Fijne jaarwisseling lady!

  7. Stylishing 1 januari 2013 bij 20:17 #

    Leuk om dit te lezen! Ik heb ieder jaar weer zoveel voornemens maar dit jaar heb ik er toch iets beter over nagedacht. Het komt er meer op neer dat ik meer moet gaan genieten en niet zo druk moet maken over wat anderen vinden, denken of doen.
    Ik wens je een fijn 2013, en dat het een top jaar mag worden!

  8. sisier 2 januari 2013 bij 22:27 #

    Gelukkig nieuwjaar! leuk om te lezen en hopelijk kun je de niet behaalde dingen in 2013 wel afvinken🙂

Geef een reactie

