Day 8 – Red

27 Dec

Een rode look? Ik heb er iets mijn eigen draai aan gegeven.. Rood doet mij direct zo vampier achtig aan op een of andere manier.. Dus vandaar dat ik er een lekkere frisse zomerse look van heb gemaakt..

En dit is de look geworden.. Let niet op de wimpers die aan elkaar vast zitten.. Mijn mascara wou niet mee werken..

Een look met erg veel kleur en heel veel overvloeien.. Ik ben blij met de look.. Ondanks dat het maar voor de helft rood is..

En de full face.. Ik vind het echt wel een geslaagde look.. Al zat ik een beetje met de lippen.. Want moeten er gewoon nude lippen bij?

Of rode lippen?

En dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb.. Verder gebruikte ik nog een donker bruine kleur en een zwarte kleur voor in de crease *om daar over weer rood heen te doen*

Wat vinden jullie van deze look en hoe zouden jullie de lippen bij deze look doen?

Liefs

21 Reacties to “Day 8 – Red”

  1. pretty beauty land 27 december 2012 bij 11:02 #

    wauw wat mooi!

  2. Vera 27 december 2012 bij 11:22 #

    Mooie look! Toffe kleuren🙂

  3. yazylicious 27 december 2012 bij 11:46 #

    Heel gewaagd, het zou niet iets voor mijzelf zijn.

    • Juudith 28 december 2012 bij 20:56 #

      Klopt!! Moet zeggen dat ik zo ook niet de straat over gegaan ben hoor hihi!

  4. beautyforgirls 27 december 2012 bij 12:47 #

    Ik vind het ook een gewaagde maar mooie look.
    Liefs, xxx

  5. Charlotte 27 december 2012 bij 13:54 #

    Supergaaf!
    De rode lippen vind ik iets minder omdat je ogen al best fel en opvallend zijn.
    xxx

    • Juudith 28 december 2012 bij 20:56 #

      Thankss!! jaa de rode lippen zijn het niet helemaal he!

  6. Josephine 27 december 2012 bij 14:29 #

    Aaah toffe kleurencombinatie, love it again😀

  7. nathalie 27 december 2012 bij 16:30 #

    Wauw erg mooi! Ik zou voor echt nude gaan, dus met foundation erover!

  8. theBlondBeauty 27 december 2012 bij 18:31 #

    Heel gaaf gedaan zeg! staat je goed. x

  9. joycelysanne 27 december 2012 bij 19:16 #

    wauw, gaaf!

  10. Beauty Koning 27 december 2012 bij 20:35 #

    Yes, een geslaagde look is het zeker! Mooi om te zien hoe je de rode lippen erbij hebt gecombineerd, wauw.. je bent zo goed met het combineren van kleuren!

  11. Amanda 28 december 2012 bij 09:37 #

    Ik hou zo erg van rode oogschaduw en verwerkt in een look. Hemels❤ Jij hebt ook een leuke combinatie van kleuren gemaakt.

  12. xaveenia 28 december 2012 bij 11:45 #

    Wauw mooie kleuren combinatie! Staat goed😀

  13. Lotte 28 december 2012 bij 16:53 #

    Gave look! Ik vind hem erg mooi, ook al is het niet echt een look voor dagelijks, haha

    • Juudith 28 december 2012 bij 20:57 #

      Haha nee zeker niet een look voor dagelijks! meer voor een speciaal iets!

  14. Tara 30 december 2012 bij 12:42 #

    mooie look! Ik vind hem wel een beetje zomers voor de winter, haha

  15. Siel 10 januari 2013 bij 00:47 #

    Wow supermoo i!
    Ik denk dat nude lippen hier mooi bij zouden staan, maar die donkere lippen op je laatste foto vind ik ook wel iets hebben!🙂

Geef een reactie

