Online geshopt – Zoeva Bamboo Brush Set

25 Dec

Afgelopen week konden jullie al lezen dat ik naar mijn mislukte Londen reisje wat dingetjes besteld had op internet.. Het palette was super snel binnen *en kon je hier al over lezen*

Maandag kreeg ik dus al mijn mooie palette binnen.. Dinsdag werd gevolgd met mijn mooie kwasten set! Vandaag mijn mening over de site, de levering en de kwasten!

Dinsdag kwam mijn pakketje dus al binnen! Super snel aangezien het uit Duitsland kwam! Ik werd elke keer keurig met een mailtje op de hoogte gehouden over de levering.. En een kwartier nadat de pakjes man bij mij was geweest kreeg ik al een mailtje dat mijn pakketje afgeleverd was! Super netjes! Echt een top levering dus!

Het pakketje werd geleverd in een *voor wat er in zat* redelijk grote doos.. Onder in de doos grof bubbeltjes plastic, dan de kwasten set plus wat papiertje en weer een laag grof bubbeltjes plastic! ik hou er wel van dat alles goed en stevig geleverd word!

De kwasten set werd geleverd in een mooi zakje.. De kwasten zaten opgerold in de brushroll en alle kwasten waren nog weer los in plastic ingepakt! Ik zeg; Yay! Super netjes!

De Brushroll is mooi stevig en ook nog een super makkelijk om mee te nemen! Het is een handig formaat..

Op elke kwast staat duidelijk wat voor een kwast het is.. Super handig.. Al spreek bijna alles wel voor zich! Verder zijn de kwasten *tot nu toe, heb ze nog niet heel veel gebruikt* erg fijn.. Ze zijn zacht en prikken niet! Ook het formaat vind ik erg fijn! Niet te groot maar ook niet super klein!

Wat vinden jullie van deze brush set? En wat voor een kwasten gebruiken jullie voor jullie make up?

Liefs

11 Reacties to “Online geshopt – Zoeva Bamboo Brush Set”

  1. Josephine 25 december 2012 bij 16:40 #

    Waaah, ik snap dat je hier blij mee bent, wat een mooie set!

  2. yazylicious 25 december 2012 bij 19:25 #

    Deze staat ook op mijn wishlist en nu ik de set zo weer zie zal het niet lang meer gaan duren dat ik hem ook ga bestellen🙂 fijne kerstdagen

  3. Judith 25 december 2012 bij 22:38 #

    Ziet er erg goed uit!

  4. Vera 26 december 2012 bij 00:05 #

    Ik ga deze ook bestellen. Kan wel wat meer basic kwasten gebruiken!

  5. beautyforgirls 27 december 2012 bij 00:19 #

    Deze heb ik ook, wat leuk dat je hem binnen hebt.
    Liefs, xxx

  6. datzitwelsnor 29 december 2012 bij 23:13 #

    Ziet er mooi uit. Lijkt me een geweldig pakket, zeker voor die prijs.

  7. Leila in wonderland 30 december 2012 bij 13:10 #

    Wauw super mooie set!

  8. Denise, Just Pink (@DeniseJustPink) 31 december 2012 bij 00:09 #

    Wauw, wat een prachtige kwastenset! I’m a little bit jealous ^^

  9. Xan 5 januari 2013 bij 00:08 #

    Mooi setje. Ik zit er al een tijdje over na te denken om ze ook te halen. Volgens mij zijn het echt goede kwasten. Ik denk dat ik het mezelf gewoon cadeau moet doen.😛 Love,

  10. Suzanne 12 januari 2013 bij 22:23 #

    Prachtige set! Ik moet ook echt nodig nieuwe kwasten!

Geef een reactie

