Personal – Fijne kerstdagen

24 Dec

Ja hoor het is weer zo ver! Het is *bijna* kerst!! Volgens vele mensen de leukste tijd van het jaar.. Ik ben het wel met ze eens.. December is de maand van de gezelligheid! De maand waarin ik mijn familie zo ongeveer het meest zie *sinterklaas, schoonvader die jarig is, kerst en oud & nieuw* Ik ben best wel een familie mens dus ik vind het heerlijk!

Maar wat to do met de kerst? Nouu vanavond ga ik keurig naar de kerk.. De kerk waar ik bij aangesloten zit organiseert elk jaar een dienst.. Zo is er in de ene kerk een dienst die wat neutraal is en in de andere kerk een dienst die wat aparter is.. Vorig jaar was er een musical *waar ik ook aan mee deed* en dit jaar is er weer een kerstwandeling.. Deze vind plaats in het park naast de kerk en is altijd super leuk! Dus ik ben erg benieuwd!

1e kerstdag gaan we gezellig naar de familie.. Eerst natuurlijk uitslapen, dan naar vriendlief zijn ouders.. Lekker theeleutel en gezellig doen met opa, oma, schoonouders, zwager en schoonzus.. Daarna gaan we door naar mijn ouders waar mijn broer en vriendin ook zullen zijn om lekker met zijn allen wat te eten..

2e kerstdag komt een vriendin van ons gezellig lang.. We gaan lekker in de chillstand op de bank.. Beetje kletsen, tv kijken en natuurlijk nog even wat eten! Lekker rustig aan dus!!

Juist en dan is de kerst al weer afgelopen!

Tot zover mijn kerst.. Maar wat gaan jullie deze dagen doen?

En dan als laatst natuurlijk voor jullie allemaal Fijne kerstdagen! Hopelijk hebben jullie leuke en gezellige dagen! En kunnen jullie lekker samen zijn met de mensen die jullie lief hebben!

Liefs!

8 Reacties to “Personal – Fijne kerstdagen”

  1. jorinde 24 december 2012 bij 17:33 #

    Fijne feestdagen!

  2. Vera 24 december 2012 bij 18:28 #

    Fijne feestdagen! Maak er wat leuks van🙂

  3. Judith 24 december 2012 bij 20:52 #

    Jij ook fijne feestdagen!🙂

  4. Xaviera 24 december 2012 bij 21:50 #

    Leuke dingen ga je allemaal doen! Fijne kerst gewenst!🙂

  5. Beauty Koning 25 december 2012 bij 01:08 #

    Fijne feestdagen!

  6. Paola 25 december 2012 bij 10:43 #

    Fijne kerstdagen!

  7. Liliane 25 december 2012 bij 12:14 #

    Ik wens je een geweldige Kerst toe Judith! Geniet ervan🙂

  8. petra 26 december 2012 bij 18:09 #

    Merry christmas! xxx

Geef een reactie

