Online geshopt – 120 Palette van Webshopcherize.nl

21 Dec

Na mijn mislukte reisje naar Londen besloot ik dat ik wel even geld mocht uitgeven.. Ik gaf het immers niet in Londen uit en met kerst voor de deur mag het best.. In januari gaat de knip er wel weer op.. Daar door bestelde ik 2 dingetjes afgelopen vrijdag.. Een palette en een kwastenset.. Het palette was super snel binnen en vandaag mijn mening over de shop, de levering en het palette!

Afgelopen vrijdag was ik dus lekker aan het rond surfen op internet naar een leuk palette.. Ik wou al tijden een wat groter palette waar ik wat meer mee kon.. Ik kan vrij veel met mijn Sleek palettes maar een groot palette met veel kleur is ook wel leuk! En zo kwam ik op webshop cherize terecht.. Een webshop met make up en accessoires.. Zo hebben ze grote palettes maar ook nagellak, en kwasten.. Naar even rondsnuffelen en vergelijken besloot ik het 120 primary palette te bestellen..

Vrijdagmiddag besteld ik het palette dus.. Ik kreeg een bevestigings mail en maandag kwam vriendlief met het pakketje naar boven! Dat had ik echt niet verwacht!

Het palette werd geleverd in een bubbeltjes envelop met een sticker er op Voorzichtig breekbaar! Ik zeg een pluspunt! Weet meneer/mevrouw de postbode ook direct dat ze er voorzichtig mee moet zijn!

Om het palette zat bubbeltjes plastic en daarom heen zat een doosje.. Om het doosje zat ook nog weer bubbeltjes plastic! Heel fijn! Zo kan er eigenlijk niets fout gaan.. Wanneer ik het palette opende zaten beide delen ook nog in plastic! Hoezo allemaal goed verpakt!

En zo zien beide palettes er uit.. Ze liggen op elkaar.. De bovenste *met de fellere kleurtjes* kun je er zo uithalen.. Aan het onderste palette zit een klein lintje waardoor je hem er zo uit kunt halen! Handig!

De pans zijn zo groot als een 10 cent muntje.. Niet extreem groot, maar wat wil je ook met een palette met 120 kleuren!

Het bovenste palette! De wat meer felle kleuren

En het onderste palette.. De wat donkerdere kleuren en de aarde tinten!

En even een willekeurige greep van wat kleuren.. Welke het zijn weet ik al niet meer.. Maar even een idee voor jullie hoe de kleuren er uit zien! Ik ben echt tevreden en kan niet wachten om hier looks mee te gaan maken!

Het palette heb ik dus gekocht op webshopcherize.nl en koste € 18,95 ik vind hem het geld waard!

Wat vinden jullie van dit palette en hebben jullie ook een 120 palette?

Liefs

13 Reacties to “Online geshopt – 120 Palette van Webshopcherize.nl”

  1. LAURA. 21 december 2012 bij 09:03 #

    Mag ik deze jatten? Wauw, eyecandy!

  2. Beautydiamonds 21 december 2012 bij 13:10 #

    Wauw heel mooi palette ik heb van deze webshop het baked eyeshadow palette daar heb ik ook een review over en die is super mooi!

  3. Judith 21 december 2012 bij 15:56 #

    Ziet er erg mooi uit!

  4. Lotte 21 december 2012 bij 16:44 #

    Mooi palette! Echt superveel kleuren!

  5. Laralaurentia 21 december 2012 bij 17:11 #

    Mooi palette, ik heb het 88 palette. Die is ook erg mooi, maar achteraf gezien pak ik hem weinig. Ik grijp al snel naar mijn Inglot palettes

  6. Natasja 21 december 2012 bij 19:04 #

    Hij is moooi! Er is ook een 120 palette naar mij onderweg van Ebay, hoop dat ‘ie heel aankomt!

  7. Cynthiiaa 21 december 2012 bij 23:18 #

    Geweldige palette is het, ik vind de pigmentatie ook uitstekend!

  8. TimeForBlues 22 december 2012 bij 11:31 #

    Ziet er gaaf uit! Ben benieuwd wat voor ooglooks je met die knalkleuren maakt!

  9. Paola 22 december 2012 bij 13:54 #

    Ik heb hem ook en ben er heel tevreden over! Ben benieuwd naar je looks!🙂

  10. Josephine 22 december 2012 bij 23:03 #

    Ah wat tof joh dat je hem hebt gekocht, hij is pretty! Kom maar op met de looks😀

  11. Xan 5 januari 2013 bij 00:15 #

    Mooi palette en hele mooie kleuren. Je kunt idd iets wat meer ermee. Ben benieuwd naar de looks. Swatches zien er goed uit.
    Love,

Trackbacks/Pingbacks

  1. Online geshopt – Zoeva Bamboo Brush Set « Watevahdude's Blog - 25 december 2012

    […] Londen reisje wat dingetjes besteld had op internet.. Het palette was super snel binnen *en kon je hier al over […]

Geef een reactie

