Day 7 – Pink

19 Dec

Pink doet mij direct aan meisjemeisje denken.. Truttig en netjes.. Nee dat is de look van vandaag niet.. Ik ben geen meisjemeisje maar ik hou best van roze.. Als het maar op de juiste manier is gebruikt.. Geen zacht roze look voor mij.. Maar wel een stoere look.. Geen meisjesmeisjes look dus vandaar maar een stoere look! Ik hou er van!!

Hoe ik ter werk ben gegaan? Ik ben begonnen met mijn Jumbo Pencil van NYX in de kleur milk.. Deze heb ik aangebracht van uit mijn binnenste ooghoek naar het midden van mijn oog.. Dit heb ik een beetje geblend.. Daar over heb ik de roze kleur uit het Acid palette van Sleek aangebracht.. Door de witte ondergrond word de kleur heftiger!

Daarna ben ik begonnen in mijn crease met de donkere kleuren.. Daarna weer een beetje roze en weer wat donker.. Beetje blenden en weer een beetje roze, beetje blenden en weer wat grijs/zwart.. Daarna heb ik nog een zwart lijntje aangebracht met mijn eyeliner van Essence..

Wat ik heb gebruikt:
NYX Jumbo Pencil in Milk
Sleek Idivine palette in Acid – De knal roze kleur & grijze kleur
Sleek Idivine palette in Bad Girl – Gun Metal & Underground

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs!

8 Reacties to “Day 7 – Pink”

  1. beautyforgirls 19 december 2012 bij 09:29 #

    Wauw, echt een mooi combinatie van roze en zwart.
    Liefs, xxx

  2. Charlotte 19 december 2012 bij 15:55 #

    Wauw echt leuk om te zien!
    Hij is erg mooi
    xxx

  3. Beauty Koning 19 december 2012 bij 16:07 #

    Wauw, hot stuff!

  4. Lotte 19 december 2012 bij 17:34 #

    Gave ooglook!

  5. LAURA. 19 december 2012 bij 19:17 #

    Vind de combinatie van fel roze met zwart niet echt mijn ding. Had er dan meer grijs bij gedaan!

  6. Josephine 22 december 2012 bij 23:11 #

    WAUW, het felroze knalt eruit, love it❤

Geef een reactie

