Photography – The Christmas three

17 Dec

Sinds een weekje staat onze kerstboom te shinenn in ons huis! Het is mijn eerste eigen kerstboom en ik ben er echt super blij mee! Lekker was kleur in huis *we hebben het grootste gedeelte zwart wit met een paar gekleurde potjes* Bij de action vond ik de meest geweldige kerstballen die helemaal bij de kleur *die we hebben* in huis past! Happy me!!

Natuurlijk kon ik na het optuigen het natuurlijk niet laten om even wat foto’s te gaan maken! Aanschouw dus onze kerstboom… Of nouja details ervan!

Wat vinden jullie van deze piccs? En hebben jullie der kerstboom al staan?

Liefs

21 Reacties to “Photography – The Christmas three”

  1. Vera 17 december 2012 bij 12:44 #

    Mooie foto’s🙂 Wij zetten dit jaar geen kerstboom, maar wij hebben een kerstdorpje haha🙂

  2. Roos 17 december 2012 bij 13:30 #

    Leuke foto’s! Ik hou van kerstbomen, ik vind die zwarte bal met die glitters prachtig. Zelf heb ik allemaal witte hangers in de boom en allemaal rode linten om takken geknoopt. Ik kan namelijk geen ballen in mijn boom ivm de katten. Ze zijn een half jaar nu en ontzettend speels. Ik denk dat ze onderhand alles al wel een keer uit de boom gehaald hebben en er mee gespeeld hebben haha

  3. Laura 17 december 2012 bij 16:50 #

    Mooie kleuren versiering hangen er in jullie boom🙂

  4. filosophiee 17 december 2012 bij 17:15 #

    Mooie kleurtjes, wij hebben thuis meer de bruin tinten.

  5. maloubeld 17 december 2012 bij 18:40 #

    Heel mooi!

  6. Xaviera 17 december 2012 bij 18:55 #

    Mooie kleuren! Ziet er heel leuk uit🙂

  7. Amanda 17 december 2012 bij 19:05 #

    Mooie foto’s! Vooral die ena laatste

  8. Natasja 17 december 2012 bij 19:34 #

    Mooie foto’s heb je gemaakt! En ik word helemaal vrolijk van je wolkjesachtergrond.😀

  9. Paola 17 december 2012 bij 22:05 #

    Ziet er mooi uit! Onze boom is rood met zilver versiert..

  10. LaraLaurentia 18 december 2012 bij 11:46 #

    Mooie boom heb jij, ik ga geen foto’s maken van die van mij. Die is echt foei lelijk! Hij is namelijk met roze versiert en geen mooi roze. Ik noem het de homo boom, geen haat tegen homo’s hoor😉 Maar dat is het eerste wat in mij op kwam.

    • Juudith 18 december 2012 bij 20:52 #

      Whahah! ik ben nu wel heeel erg benieuwd naar je boom whaha!

  11. Simone 18 december 2012 bij 15:53 #

    Wat een leuke boom! Bijzondere kleur hebben jullie als ‘thema’ genomen, dat turquoise. (:

    • Juudith 18 december 2012 bij 20:52 #

      Dankjewell!! jaaa turquoise is echt ons kleurtje hihi!

  12. Josephine 18 december 2012 bij 20:58 #

    Ooooh mooie kleuren! Wij hebben geen kerstboom meer thuis, maar ik heb mijn paspop versierd haha!

  13. Beauty Koning 19 december 2012 bij 16:21 #

    Wauw, mooie foto’s! Met welke camera maak je eigenlijk foto´s? Want ik vind jouw intensiviteit altijd zo perfect.😀

    • Juudith 21 december 2012 bij 13:00 #

      Thanks! ik maak foto’s met m’n Canon EOS 600D.. Met de gewone standaard 18 55 mm lens.. Ik moet zeggen dat ik deze piccs wel iets bewerkt heb hihi!

Geef een reactie

