Say Hello to my New In Uggs

15 Dec

Uggs ik wou ze al tijden.. Ik wist al precies welk model, de kleur en de maat.. Alleen het kopen kwam er nog niet echt van.. Maar naar afgelopen dinsdag kan ik eindelijk zeggen; Ze zijn van mij!

Eigenlijk wou ik wachten met kopen tot ik in Engeland was.. Ze schijnen daar zo’n 30% goedkoper te zijn en dat is natuurlijk te veel op een paar schoenen van 360 pingels.. Maar nou was ik afgelopen week lekker shoppen in Maastricht en zag ik met koeienletters in een luxe schoenen zaak staan 20% op vele schoenen.. Yup ik als schoenen liefhebber moest natuurlijk even binnen kijken! En daar stonden ze dan; mijn lang gewilde uggs! Ik wou even aan mams laten zien welk model ik wou en zo liep ik met mijn kop tegen het bordje 20 % korting aan! Heeujj!! Daar zijn we wel van! En vandaar dat ik nu dus een paar schoenen rijker ben maar ook 200 euro armer.. Dat word even bezuinigen deze maand..

Okaay genoeg geluld, op naar de Uggs zelf.. Ik heb gekozen voor de Bailey Button Triplet.. Het model met de 3 knopen.. De kleur grijs werd het.. Ik zat eerst nog te twijfelen tussen zwart en grijs, tot dat ik ze in het echt zag.. Het werden maar de grijze!

Ik bene echt super blij met m’n Ugg’s.. Ze zijn zo lekker warm en zitten echt heerlijk!

Wat vinden jullie van mijn Ugg’s en dragen jullie ze zelf ook?

Liefs!

14 Reacties to “Say Hello to my New In Uggs”

  1. petra 15 december 2012 bij 11:14 #

    Oh, zo mooi en ze zien er zo lekker warm uit!!
    En wat een mooie foto’s heb je gemaakt!

  2. Jolet 15 december 2012 bij 11:16 #

    Ik heb ook uggs! Ik vond ze eerst te duur en zo, maar toen ik in Amerika was heb ik ze toch maar meegenomen aangezien ze daar wat goedkoper waren. En ik heb er NOOIT spijt van gehad. Man, wat zijn die dingen lekker warm.

    • Juudith 16 december 2012 bij 10:44 #

      ahh beter dat ze daar goedkoper waren! Jaa ze zijn echt heerlijk warm he!!

  3. debby 15 december 2012 bij 11:58 #

    Ik ben dol op uggs en heb zelf twee paar, bailey button en laarsen met een sleehak. Ze zijn heerlijk warm.

  4. Vera 15 december 2012 bij 13:11 #

    Ik draag geen UGGS. Vind ze niet zo mooi bij mezelf.

  5. LounaBeauty 15 december 2012 bij 14:48 #

    Heerlijk🙂 geen koude tenen meer🙂 hihi

  6. Jorinde 15 december 2012 bij 20:02 #

    Ja, ik heb precies deze grijze, maar dan een middelmaatje tot de kuit🙂 Heerlijk warm.

  7. Paola 15 december 2012 bij 22:57 #

    Ik vind echte Uggs zelf veelste duur, maar de neppe heb ik wel in de kast staan! Ik vind die jij hebt gekocht erg mooi!

  8. Suzanne 16 december 2012 bij 11:24 #

    Leuke uggs! Ik heb zelf de allerkortste ‘caramel’ kleurige uggs en heb er nog nooit spijt van dat ik ze heb gekocht: ze zijn lekker warm en lopen ook nog lekker! I like.

  9. Bo 16 december 2012 bij 11:59 #

    Ik vind zelf Uggs niet echt mooi, maar ze zijn wel lekker warm! Mooie kleur heb je gekozen!

  10. Josephine 16 december 2012 bij 19:03 #

    Ik moet zeggen dat ik uggs nog steeds niet mooi vind, terwijl ik meestal bij trends heb dat ik ze na een tijdje mooi vind. Nee, bij uggs heb ik dat niet en heb ze zelf dus ook niet. Ik zal er maar verder niks over zeggen haha (A)

Geef een reactie

