Personal – Het leed dat Heimwee heet..

14 Dec

Vorige week schreef ik een happy artikel over dat ik samen met mijn collega’s naar Londen zou gaan.. *klik voor het artikel* Nouu vandaag was de dag.. Helaas voor mij, ik zit thuis en mijn collega’s zijn *nu ik het aan het typen ben* onderweg richting Londen.. Nu zul je denken waarom zit jij nog thuis? Nou ik heb het fijne kwaaltje genoemd Heimwee!

Van weheartit

Heimwee? Juist ik ben een persoon met heimwee.. De ene keer heb ik er heeel veel last van, de andere keer ga ik alleen een week weg.. Der is geen pijl op te trekken! En daarom zit ik nu dus gewoon thuis in plaats van in de trein richting Londen.. Aan de ene kant baal ik echt ontzettend.. Ik had er mega veel zin in en aan de andere kant ben ik blij dat ik gewoon lekker thuis ben! Een beetje een dubbel gevoel!

Waarom ik het niet eerder had kunnen bedenken? Tja dat is het irritante bij heimwee.. Het komt op het moment.. Ik had me er echt op verheugd.. Helaas kwam gisteravond het kut gevoel.. Toch maar proberen en bij het station aangekomen werd het toch maar een No Go..

van weheartit

Spijt? Nee dat heb ik echt niet.. Een vriendin van mijn moeder zegt altijd; Alles gebeurt om een reden.. En Als het zo moet zijn dan gaat het zo.. Het is niet anders en ik leg me er bij neer!

Dus ik zit dit weekeind lekker thuis.. En ga gewoon lekker genieten en leuke dingen doen! En nu kan ik natuurlijk het weekeind lekker bloggen.. Yayy!!

Hebben jullie ook last van heimwee of ken je het gevoel?

Liefs

17 Reacties to “Personal – Het leed dat Heimwee heet..”

  1. Jorinde 14 december 2012 bij 10:49 #

    Ik ken het wel een beetje hoor. Als ik op vakantie ben, vind ik het altijd heerlijk om weer naar huis te gaan. Oost west thuis best! Vervelend? weet ik niet. Het belemmerd je in sommige dingen, maar als je, je het fijnst voelt in je eigen omgeving maakt het niet zo veel uit🙂

  2. Anna 14 december 2012 bij 11:18 #

    Jammer zeg! Ik had het vroeger ook heel erg maar tegenwoordig is reizen de lust in mijn leven. Ik heb zelfs drie maanden in Spanje gewoond! Ik denk dat je er wel overheen kan ‘groeien’, bij mij is dat ook zo gegaan. Lekker thuis is ook fijn dus geniet van je dagen🙂

    • Juudith 14 december 2012 bij 12:01 #

      Ahh beter dat je er over heen bent!! komt helemaal goed het genieten!

  3. Inge 14 december 2012 bij 12:16 #

    Herkenbaar ik heb tot mijn 18e ook heel erg heimwee gehad. Eerder sliep ik weinig bij vriendinnetjes en met schoolkamp in groep 8 sliep ik met een paar meiden bij de leraren.Ik ging op de basisschool extra vaak bij mijn opa en oma slapen maar daar was het ook altijd een drama.. Op mijn 14e ging ik naar Londen met mijn klas en dat was de 1e keer dat ik (gelukkig) nergens last van had. Sindsdien ging het de goede kant op en nu kan ik zeggen dat ik eroverheen gegroeid ben. Wat ik wel weet is dat ik mij altijd veel te druk maakte voordat ik weg ging wat achteraf dus niet nodig was.Ook kun je beter niet naar huis bellen maar in plaats daarvan praten met diegene waar je slaapt.

    Maak er alsnog een leuk weekend van ookal ben je dan niet in Londen!
    Je bent in ieder geval zeker niet de enige op de wereld die er last van heeft🙂

    • Juudith 14 december 2012 bij 21:14 #

      Ahh beter dat je er vanaf bent!! ik moet zeggen dat ik er ook lang niet altijd last van heb.. en helemaal niet als k met 1 van mijn ouders of vriend weg ben.. Haha nee gelukkig ben ik niet de enige!

  4. Xaviera 14 december 2012 bij 12:43 #

    Jammer dat je last hebt van heimwee, maar inderdaad lekker thuis blijven is ook niet erg! Hopelijk kun je een andere keer naar London als de heimwee niet komt opzetten🙂

  5. Priscilla 14 december 2012 bij 12:46 #

    Wat jammer! Ik heb het wel als ik me niet op mijn gemak voel bij mensen, maar anders gelukkig niet zo. Maar ook ik blijf meestal liever thuis🙂 Daar voel ik me toch het best!

  6. axelleeee 14 december 2012 bij 17:15 #

    aaah wat jammer , nee ik heb normaal nooit last van heimwee , nu ik voor een halfjaar naar londen ga begint d realisatie te komen dat ik thuis wel ga missen maar nee echt heimwee is het niet

  7. yazylicious 14 december 2012 bij 19:33 #

    Jammer dat je er zo’n last van hebt. Ik heb het zelf ooit maar 1x gehad op vakantie en voelde me niet lekker en wist dat onze kat het in het pension niet zo prettig had en toen verlangde ik heel erg naar huis en lekker thuis zijn.

  8. Anne vdh 14 december 2012 bij 20:10 #

    Wat jammer dat je niet gaat terwijl je er zo’n zin in had! Maar als je zo’n heimwee had snap ik dat je dan veel liever thuis wil zijn!
    Ik heb dit zelf eigenlijk helemaal niet dus weet natuurlijk niet precies hoe je je voelt maar snap het dubbele gevoel wel! Fijn weekend🙂

  9. Amanda 14 december 2012 bij 21:32 #

    Ik heb zelf eigenlijk niet zo snel last van heimwee! Gelukkig maar😀

  10. Marieke 16 december 2012 bij 10:14 #

    Ah meid ik vind het echt heel sneu voor je, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook weer dubbel, aangezien je wel liever thuis bent… Maar toch ook weer niet. Wat moeilijk zeg! Ik hoop dat je alsnog een leuk weekendje hebt!

    • Juudith 16 december 2012 bij 10:43 #

      Ahh dankjewell!! jaa gelukkig heb ik alsnog een leuk weekeind gehad!

Geef een reactie

