Day 6 – Peach

13 Dec

Het is alweer dag 6.. De dag van de kleur peach.. perzik.. Juist.. Wat een rot kleur! En zo is mijn look ook iets minder peach en wat meer roze.. Oeps

En dit is dus de look geworden.. Ik heb niet gelogen over de meer roze dan peach kleur he!

Voor deze look heb ik echt heel weinig gebruikt.. Ik gebruikte de 2e kleur van links -bovenste rij- van het sleek storm palette.. Deze zit in mijn binnenste ooghoek.. In mijn crease gebruikte ik de rozige kleur uit het Catrice Revoltaire explosive combination palette.. Deze kleuren blende ik door elkaar over de rest van mijn ooglid.. Enn klaar!

Verder bracht ik nog even een laagje mascara aan en een streepje oog potlood.. Yup heel makkelijk.. Dit is dan ook een look die ik vaak draag als ik mijn rozige sjaaltje of shirtje draag.. Ik hou van combineren!

 

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

13 Reacties to “Day 6 – Peach”

  1. yazylicious 13 december 2012 bij 11:00 #

    Peach lijkt me ook een lastige kleur om aan te brengen en te dragen. De look is mooi.

  2. pretty beauty land 13 december 2012 bij 11:08 #

    prachtige look!

  3. Vera 13 december 2012 bij 12:49 #

    Wat een mooie look!

  4. Paola (@ilovebeauty89) 13 december 2012 bij 12:57 #

    Ik vind de look erg mooi!

  5. beautyforgirls 13 december 2012 bij 15:32 #

    Deze vind ik echt heel erg mooi.
    Je gaat er echt op vooruit, je looks worden alsmaar mooier.
    Liefs, xxx

  6. LounaBeauty 13 december 2012 bij 15:50 #

    Hij staat je mooi. Ik zou hem zelf niet zo snel dragen.. lijk namelijk snel ziek met dit soort kleuren. hahaha🙂

    • Juudith 14 december 2012 bij 10:52 #

      ooh haha!! nee dan zou ik hem ook niet zo snel dragen!!

  7. Xaviera 13 december 2012 bij 16:06 #

    Mooie kleuren, staat je goed!

  8. Beauty Koning 19 december 2012 bij 17:39 #

    Damn, weer zo mooi! Ik houd van je looks!

Geef een reactie

