My Outfit – Burgundy Sweater

11 Dec

My outfit is al een poos niet online gekomen.. Maaar vandaag is het weer zo ver.. Waarom er al die tijd geen My Outfit online stond? Geen leuke outfits *werkkleding is niet echt intressant* en geen handige manier om foto’s te maken.. Maar tegenwoordig heb ik een statief en een zelfontspanner + ik werk minder.. Dus tijd voor outfit foto’s!

Vandaag een outfit met de burgundy sweater die je afgelopen week al in mijn shoplog kon zien.. Ik hou van die trui! Heerlijk issie!

Heerlijk vind ik dit soort outfits.. Simpel rokje, leuke legging of panty *al was deze panty wat koud om mee naar buiten te gaan* en een lompe trui.. Lady like maar ook stoer..

Detail..

Wat droeg ik:
Vest – New Look
Hempje – Only
Rokje –
Panty – V&D
Kniekousen – V&D
Boots – Scapino
Armanden -H&M en SIX
Ring – Sieradenkistje.nl
Ketting – KAYA Sieraden

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs

8 Reacties to “My Outfit – Burgundy Sweater”

  1. liesbethvv 11 december 2012 bij 13:10 #

    Wat een leuke sweater en panty’s. En dan die ring… want!

  2. Charlotte 11 december 2012 bij 16:41 #

    Superleuke outfit!
    Die sweater is geweldig, mooie kleur! En je ring is geweldig
    xxx

  3. Josephine 11 december 2012 bij 21:05 #

    Aaaah deze vind ik superleuk Judith, I like! Lekker stoer, beetje edgy en geweldige kleuren😀

  4. beautyforgirls 12 december 2012 bij 11:26 #

    leuke outfit, ik vind de ring erg leuk.
    Liefs, xxx

  5. Anne vdh 12 december 2012 bij 17:22 #

    Je trui is geweldig! Mooie kleur en supergaaf model:D

  6. Sabine 12 december 2012 bij 21:52 #

    Wat een super outfit, love it!

Geef een reactie

