Personal – Londen we komen er aan!!

7 Dec

Jaaaaa het is zo ver! over een weekje zit ik *of eigenlijk wij* in Londen.. Ik ga niet met vriendlief maar met mijn collega’s! Jullie konden al snel een picc zien in de laatste my life in piccs maar nu is er wat *heel iets maar* meer bekend..

We gaan dus volgende week al heen.. De tijden zijn nog niet bekend maar het word een weekeindje! Super leuk!

Maaar eerst even hoe en wat.. We gaan dus met alle collega’s naar Londen.. Waarom? Nou er is een soort van wedstrijd tussen alle filialen.. Zo komt er een aantal keer per jaar een mystery shopper die ons beoordeeld op hoe we met de klanten omgaan en hoe we ze helpen.. Deze strijd duurde iets minder dan 2 jaar en voor de 3 beste filialen *uitgezocht op het beste gemiddelde cijfer* was een leuke prijs.. Kerst shoppen in Londen! Nou vorige week was dus de uitslag en daar kwam uit dat wij in de top 3 stonden met ons filiaal! Holadiheeeee! Enn dat betekend dus automatisch; WIJ GAAN NAAR LONDEN!!

Ik heb er echt super veel zin in!! We zijn allemaal al druk aan het bedenken wat we allemaal willen gaan doen en wat we willen zien.. Zo willen we naar de Uggs Store, de Primark en toeristische dingen bezoeken.. Het is natuurlijk volop kerst in Londen dus daar gaan we flink van genieten! De camera gaat natuurlijk ook mee!! Verder gaan we natuurlijk flink shoppen aangezien het grootste gedeelte van de groep dames zijn..

Maar om mijn eentje alles uit te zoeken is natuurlijk een beetje dom want er zijn natuurlijk genoeg mensen ook wel eens in Londen geweest.. Dus als je tips hebt, leuke dingen om te bezoeken of shops hebt waar we echt heen moeten! Let me know!!

Ik ga een landkaartje maken plus een lijstje met alles wat we kunnen gaan bezoeken.. Zo word het wat makkelijker om alles te vinden!

Liefs

8 Reacties to “Personal – Londen we komen er aan!!”

  1. Yasmin 7 december 2012 bij 14:07 #

    Heel veel plezier!

  2. Priscilla 7 december 2012 bij 14:53 #

    Wow! Wat leuk zeg, heel veel plezier!! Ik ben een museum freak, volgens mij zijn de meeste musea in Londen gratis (toen ik er was iig wel, maar dat is al lang geleden) wat ik geweldig vond was British Museum, Natural History Museum en het Victoria and Albert🙂 Oja je moet natuurlijk ook naar Harrods, zeker met Kerst!

  3. Josephine 7 december 2012 bij 19:32 #

    Aaaaah zo tof, heel veel plezier😀

  4. xaveenia 7 december 2012 bij 23:50 #

    Gaaf dat je naar London gaat! Veel plezier daar😀

  5. Cynthiiaa 9 december 2012 bij 02:20 #

    Yaaaay, ontzettend gaaf! Veel plezier!

  6. Paola (@ilovebeauty89) 9 december 2012 bij 17:26 #

    Heel veel plezier! Londen lijkt me zo gaaf!

  7. Bo 10 december 2012 bij 10:44 #

    Aaahw supergaaf dat je naar Londen gaat! Heel veel plezier (:

  8. Lisa 10 december 2012 bij 17:07 #

    Zeker de Oxford Street bezoeken, zoveel mogelijk dingen doen, starbucks,etc. Zcht genieten van elk moment! Ik ben er ook geweest en ik kan niet wachten tot ik volgend jaar terug ga!

Geef een reactie

