My face – Autumn is almost over

1 Dec

Ik ben niet echt een herfst mens.. Doe mij maar een dik pak sneeuw en een laagje ijs op op te schaatsen! Maar dat maakt de look van vandaag niet minder tof.. Ik maakte een op en top herfst look! Enn deze zond ik in voor de Herfst competitie van het ByBeautyBloggers forum.. Helaas werd ik niet 1e maar eindigde ik op de 2e plek! Ik ben er happy mee! En vandaag show ik de look aan jullie!

https://i0.wp.com/imageshack.us/a/img152/5462/img0183q.jpg

En dit is hem geworden! Nouu herfstiger kan natuurlijk niet..!

https://i1.wp.com/imageshack.us/a/img202/6153/img0184ba.jpg

Op sommige punten had ik wat dingetjes kunnen weg vegen.. Maar daar kwam ik pas achter toen ik de foto´s op de pc aan het terug kijken was.. ghehe

https://i0.wp.com/imageshack.us/a/img202/1554/img0186mi.jpg

Hoe ik ter werk ben gegaan? Ik ben begonnen met de vorm van het blad op mijn gezicht te zetten.. Eerst wat ruig en steeds wat netter.. Dit deed ik met mijn bruine oogpotlood van John van G.. Waarna de lijnen er helemaal goed op zaten ben ik met de binnen kant begonnen..

https://i0.wp.com/imageshack.us/a/img197/6629/img0190cs.jpg

Eerst heb ik de nerven van het blad getekend zodat ik wist waar lichtere kleuren moesten komen.. En daarna ben ik met allerlei kleuren oogschaduw in de weer gegaan.. Verschillende kleuren bruin, verschillende kleuren goud en zelfs wat rood tinten..

https://i1.wp.com/imageshack.us/a/img716/3396/img0192hz.jpg

Ik heb echt heerlijk gespeeld met al mijn oogschaduw kleurtjes en de badkamer was een ontzettende bende hierna.. Maar dan heb je natuurlijk ook wat!

Wat vinden jullie hiervan? Geslaagd of niet geslaagd? En wat zouden jullie anders gedaan hebben?

Liefs!

13 Reacties to “My face – Autumn is almost over”

  1. Cynthiiaa 1 december 2012 bij 17:37 #

    Wauw, ik vind hem wel ontzettend vet joh! Amazing om te zien.

  2. Renate 1 december 2012 bij 18:53 #

    Oh wauw wat is dit mooi! Echt heel erg mooi!

  3. yazylicious 1 december 2012 bij 21:26 #

    Ik vind hem erg mooi, jammer dat je niet eerste bent geworden.

  4. Paola (@ilovebeauty89) 1 december 2012 bij 23:02 #

    Ik vind hem erg leuk geworden!

  5. jessy 2 december 2012 bij 16:10 #

    woow dat heb je echt heel mooi gedaan!

  6. Cuisine Céline 2 december 2012 bij 18:53 #

    Oh, dit is echt goed gelukt!

  7. Kimberley 2 december 2012 bij 20:36 #

    Wow. Dat heb je echt super gaaf gedaan!

  8. Xan 3 december 2012 bij 11:40 #

    Geslaagd😀 echt cool gedaan.
    Love,

  9. Judith 3 december 2012 bij 15:14 #

    Wauw, wat knap gedaan!

Geef een reactie

