Day 4 – Blue

29 Nov

Het is al weer tijd voor dag 3.. Dag 3 staat in het teken van blauw.. Blauw vind ik wel een mooie kleur om mee te werken en ik ben ook best tevreden over deze look! Alleen zit mijn buitenste ooghoek mij nog een beetje dwars..

Natuurlijk heb ik weer mijn Sleek palettes gebruikt! Ik vind het zulke mooie palettes en zulke mooie kleuren!

Hier is duidelijk te zien wat ik bedoel met mijn buitenste ooghoek.. Ik was alleen bang dat wanneer ik er met mijn vinger of een wattenstaafje langs zou gaan het mijn look zou verpesten en je een hele duidelijke lijn zou zien.. Iemand tips hiervoor?

Wat ik heb gebruikt:
Sleek Glory – de kleuren Victoria en Picadilly
Sleek Acid – de donkerste van de 2 blauwe kleuren
Sleek Bad Girl – de kleuren Obnoxious en Abyss

Wat vinden jullie van deze look en hebben jullie nog tips voor de buitenste ooghook?

Liefs

8 Reacties to “Day 4 – Blue”

  1. Priscilla 29 november 2012 bij 14:41 #

    Heel erg mooi! Ik vind de kleur in je aracadeboog echt heel erg mooi. Voor je ooghoek zou je misschien kunnen proberen er met een kwastje wat concealer op aan te brengen, tenminste zo doe ik dat wel eens🙂

  2. sisier 29 november 2012 bij 15:21 #

    Mooie look!

  3. Judith 30 november 2012 bij 13:43 #

    Ziet er prachtig uit!

  4. Renate 30 november 2012 bij 15:14 #

    Mooie oog look!

  5. Beauty Koning 30 november 2012 bij 20:50 #

    Wauw, geweldig weer! Ik blijf het zeggen, ontzettend intens. Je weet hoe je oogschaduws moet gebruiken!

  6. Paola (@ilovebeauty89) 1 december 2012 bij 07:42 #

    Hele mooie look! Lekker heftig en mooie kleuren bij elkaar!

  7. petra 2 december 2012 bij 17:11 #

    Waawuw, wat een mooie blauwe tint!!

Geef een reactie

