Photography – Het bos in

27 Nov

Het is al weer een poosje geleden dat ik samen met mams op stap ging! We gingen heerlijk wandelen in het bos en natuurlijk ging mijn camera mee! Op de route die we liepen barste het van de paddenstoelen en herfstkleuren *die nu inmiddels allemaal bijna van de bomen zijn* Toch wou ik de foto’s nog even met jullie delen..

En dat waren ze! I knoww lots of paddenstoelen! Maar ik vind het zulke mooie dingen!!

Ook wel leuk om te weten! Mijn ouders hadden 2 dagen ervoor dezelfde route gelopen en hebben er maar als een keer zo kort over gedaan hihi!

Wat vinden jullie mijn herfst foto’s en hebben jullie nog tips?

Liefs

8 Reacties to “Photography – Het bos in”

  1. Stylishing 27 november 2012 bij 10:53 #

    Erg mooie foto’s. Een foto doet het bij mij alleen niet!

  2. Charlotte 27 november 2012 bij 14:39 #

    Prachtige foto’s
    xx

  3. Josephine 27 november 2012 bij 16:42 #

    WAAROM ZIE IK NOOIT VAN DIE MOOIE PADDENSTOELEN?! Not fair haha, maar ik vind alle foto’s pretty ^^

  4. Judith 27 november 2012 bij 22:02 #

    Wauw, erg mooie foto’s!

  5. Marleen 27 november 2012 bij 23:51 #

    Mooie foto’s! Wat kan je camera mooi scherpstellen op één ding! ;o X liefs

  6. LounaBeauty 28 november 2012 bij 18:36 #

    Wat mooi zeg. Mooie foto’s.🙂 Liefsss

Geef een reactie

