NYX Glitter Cream Palette – Fresh Greens

23 Nov

Naar deel 1 *klik* en deel 2 *klik* van de NYX Glitter Cream Palettes is vandaag dan eindelijk deel 3 aan de beurt! De laatste!

En nu is dan het groene palette aan de beurt.. Fresh Greens.. En palette met 3 verschillende groen tinten, een goed kleur en een witte kleur..

En dit is het palette dan! Over het palette zelf hoef ik niets meer te vertellen dat weten jullie na 2 keer wel.. hihi

De kleuren vind ik echt tof! Echt 3 totaal verschillende kleuren groen! Vooral de 2e kleur vind ik erg mooi! De witte kleur vind ik alleen niet echt in het palette passen.. Daarvoor *vind ik* had best een andere kleur gekund.. Maar dan als nog vind ik het wel een tof palette!

En de swatches.. De groen tinten zijn alle 3 behoorlijk aanwezig.. De witte kleur valt alleen niet zo op.. En ik ben ook bang dat je deze kleur is een look bijna niet weer zult vinden..

Verder vind ik de kleuren echt wel tof! Mooie duidelijke en frisse kleuren!

Ik ben druk aan het denken wat voor een looks ik met de 3 palettes kan maken! Dus die komen er zeker! Al word het denk ik wel iets meer naar de kerst toe!

Wat vinden jullie van dit palette en welke van de 3 is je favo?

Liefs

 

4 Reacties to “NYX Glitter Cream Palette – Fresh Greens”

  1. beautyforgirls 23 november 2012 bij 10:56 #

    Prachtige glitters.
    Liefs, xxx

  2. yasmin 23 november 2012 bij 14:28 #

    Ik ben benieuwd naar een kerstlook hiermee🙂

  3. Vera 23 november 2012 bij 23:59 #

    Heel erg leuk! Ben benieuwd naar een look met dit product🙂

  4. Cynthiiaa 24 november 2012 bij 00:38 #

    Oh, WAUW! Again, I adore it!

Geef een reactie

