Day 3 – Green

21 Nov

Dag 3 is aangebroken, de dag van het groen! Groen ik vind het wel tof, al gebruik ik het niet zo vaak! Deze keer dus een groene look! Een wat zwaardere look! Ik ben er tevreden over!

Er zit wat kleur verschil in de foto’s! Dit is vooral in mijn huid te zien, maar dit komt door de flits.. Mijn excuses!

Hoe ik ter werk ben gegaan? Eigenlijk niet echt een idee.. Haha! Ik heb wat van dit aangebracht en wat van dat.. Het ging zegmaar zo; beetje van dit en dat er weer over en dat er weer naast.. Ooh wacht dit is er ook nog wel leuk bij.. Uhm welke was dat ook alweer?

Onderaan staat een iniminie lijstje met de oogschaduws die ik zowiezo gebruikt heb! maar het kunnen er nog wel meer zijn.. ghehe!

Enn een full face! Let maar niet op mijn huid, die is de laatste tijd echt kack.. Ik voel me net weer 14 met mijn pukkels.. bleh..

Wat ik heb gebruikt;
Sleek Idivine Safari – de 2 middelste kleuren van de onderste rij
Sleek Idivine Glory – District
Sleek Idivine Storm – Onderste rij 3e van links

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

12 Reacties to “Day 3 – Green”

  1. Anne vdh 21 november 2012 bij 10:32 #

    Ik vind hem gaaaf! Krijg er zin in om nu ook een felgroene look zoals deze te dragen:D

  2. beautyforgirls 21 november 2012 bij 11:17 #

    Wauw, heel erg mooi.
    Liefs, xxxx

  3. yazylicious 21 november 2012 bij 11:33 #

    Mooie diepgroene kleuren heb je gebruikt, I like it!

  4. Xan 21 november 2012 bij 12:18 #

    Wat een mooie look. Springt er ook echt uit dat groen. Mi like it. Hahah ik kan me vinden in “een beetje van dit en dat.” Hahha en achteraf denken…WAUW. De spontane en snelle looks zijn meestal stunning. Hahah
    Love,

    • Juudith 21 november 2012 bij 12:22 #

      Jaaa klopt als je te veel bezig bent met dit en dit wil ik gebruiken komt er een hele andere look uit! Beetje dit en beetje dat is veeeeeel leuker hihi!

  5. Liliane 21 november 2012 bij 13:37 #

    Waaaaaauuuuuwwwww, prachtig Judith! Echt heel mooi gedaan. Love it🙂

  6. Charlotte 21 november 2012 bij 15:50 #

    Prachtige kleur! Ik vind hem zo gaaf
    xxx

  7. LAURA. 21 november 2012 bij 17:07 #

    Deze kleur groen vind ik zelf echt onwijs mooi!

  8. Beauty Koning 22 november 2012 bij 10:49 #

    Je loooks zijn intens like hell, lovely om te zien! Ik achhhh, <333!! Haha, me like!

  9. Josephine 22 november 2012 bij 17:39 #

    Oh WAUW, wat een prachtige groene tint, en staat zo goed bij je bruine ogen! Mooi met het zwarte, I like😀

  10. LounaBeauty 22 november 2012 bij 23:06 #

    Wauw., prachtige kleur groen is dat zeg. Super mooi🙂 liefs -x-

Geef een reactie

