Catrice Multi Colour Blush

19 Nov

Blush ik begin er steeds meer fan van te worden! Mijn bleke huidje word iets opgehaald en nu is het niet elke keer meer voel je je wel goed of ben je ziek? Yup blush heeft mijn hartje veroverd.. Nouja een soort van dan

En daarom kocht ik bij mijn laatste bezoekje in de kruidvat deze blush.. Ik las er op verschillende blogs al wat over en vond hem de moeite wel waard om te halen!

Het is de Catrice Multi Colour Blush in 060 Strawberry Frappucino.

Dit zegt Catrice zelf over het product

BRILJANT KWARTET
Een frisse look met slechts een paar streken van de kwast – met vier perfect gecombineerde tinten om natuurlijke accenten te creëren. Voor die speciale uitstraling.

Ik vind de blush er erg mooi uitzien! Zoals bijna alle verpakkingen van Catrice is  deze ook van doorzichtig plastic! Ik vind het een soort van luxe uitstralen! Op de achterkant staat de naam, wat het is en de ingrediënten.. Het product zelf is ook zichtbaar vanaf de buitenkant en zoals ik al zo vaak heb gezegd; ik vind dit echt zo’n voordeel!

En dan de kleuren! Helemaal links is een veeg van boven na beneden *dus alle kleurtjes door elkaar* de 2e tot en met de 5e zijn alle 4 de kleurtjes appart.. De laatste 2 zijn bijna niet te zien terwijl de eerste kleur best wel aanwezig is.. De combi vind ik ook erg mooi!

Yup het verschil tussen deze 2 foto’s is erg groot.. De waarheid van de kleuren zit een beetje tussen deze 2 in.. Maar op de 2e foto kun je de kleuren wel heel goed zien vandaar dat die er bij zit..

Wat vinden jullie van deze blush?

Liefs

16 Reacties to “Catrice Multi Colour Blush”

  1. beautyforgirls 19 november 2012 bij 10:49 #

    Ik vind het een mooie blush. het patroon erin is erg leuk.
    Liefs, xxx

  2. Priscilla 19 november 2012 bij 11:09 #

    Heel erg mooi! Vind hem wel opvallend van kleur, dus ik zou hem zelf niet zo snel kiezen in de winkel maar nu ik hem bij jou zie denk ik toch wel; wow wat mooii!!

  3. Veerle 19 november 2012 bij 12:57 #

    Mooie blush zeg! XX

  4. Judith (@Judith_WHN) 19 november 2012 bij 14:23 #

    Ziet er goed uit!

  5. sophie 19 november 2012 bij 17:14 #

    Hij is echt mooi, ik heb hem ook in mijn bezit:)

  6. Josephine 19 november 2012 bij 18:05 #

    Oooh niet alleen het patroontje is gorgeous, maar de kleur vind ik ook heel mooi!

  7. Charlotte 19 november 2012 bij 19:51 #

    Prachtige blush!❤
    xx

  8. Lotte 19 november 2012 bij 20:02 #

    Erg mooie blush❤

  9. Cynthiiaa 19 november 2012 bij 20:12 #

    Wauw, lovely! Volgens mij is de bordeaux kleur ook geschikt voor een ooglook!

    • Juudith 21 november 2012 bij 12:24 #

      oooh dat ga ik dan eens een keertje proberen hihi! Thanks voor de tip!

  10. Jorinde 19 november 2012 bij 21:26 #

    Mooie blush🙂

  11. Paola (@ilovebeauty89) 20 november 2012 bij 08:56 #

    Ik vind hem echt heel mooi! De naam vind ik ook zo leuk!

  12. pretty beauty land 20 november 2012 bij 10:54 #

    ooh wat mooi!

  13. yazyliciousYasmin 20 november 2012 bij 14:29 #

    Hele mooie blush! Ik heb de voorganger hiervan (met iets meer shimmer) en dat is eigenlijk mijn favoriete blush. Love Catrice😀

  14. Bo 20 november 2012 bij 17:15 #

    Leuk patroontje en wat een mooie blush!

  15. Marieke 20 november 2012 bij 20:59 #

    Wauw! Alleen om de verpakking zou ik ‘m al kopen😀

Geef een reactie

