The Body Shop Moroccan Rose Body Butter

17 Nov

Producten van The Body Shop zijn altijd fijn.. En zo ga ik er ook geregeld even binnen snuffelen! Afgelopen week ging ik even shoppen met m’n mams en 10 minuten later liep ik weer naar buiten met een tasje met wat producten!

Ik kocht een back up voor mijn bananen shampoo en conditioner.. *ik hou van dat spul* een bodyscrub en een body butter!

De body butter die ik kocht is de Moroccan Rose body butter! De gene die ik heb is 50ml normaal is de verpakking 200 ml.. Deze body butters lagen bij de kassa en kon ik er bijkopen voor wel, ja hou je vast, 90 cent.. Nu snap je natuurlijk wel dat ik deze niet kon laten liggen..

Wat de body shop zel zegt over dit product

Een huidverzachtende bodycrème met de exclusieve geur Moroccan Rose. Trekt snel in en werkt intensief vochtregulerend. Geschikt voor elk type huid.

De verpakking van de body butter is erg leuk! Ondanks dat dit een potje is van 50ml is dit echt een handig formaat.. Er zit nog best wat in! Het uiterlijk van de verpakking vind ik ook erg leuk! Het roze met het rozen printje! Me likes!

Ik heb de body butter nu een aantal keer gebruikt en vind hem echt wel fijn! De geur is lekker en niet te aanwezig! Hij trekt snel is en het is lekker voor mijn huid! Ik ben er erg blij mee!

Hebben jullie producten uit de Moroccan Rose lijn? En wat vinden jullie ervan?

Liefs

7 Reacties to “The Body Shop Moroccan Rose Body Butter”

  1. MySuperSweetLife 17 november 2012 bij 16:50 #

    Klinkt en goed en deze bodybutter lijkt mij ook erg lekker!
    Liefs

  2. Judith (@Judith_WHN) 18 november 2012 bij 11:32 #

    Klinkt erg fijn!

  3. Paola (@ilovebeauty89) 18 november 2012 bij 18:18 #

    Hij lijkt me erg fijn! Ik ben zo benieuwd naar de geur! Binnenkort maar eens snuffelen..

  4. Elke 18 november 2012 bij 21:16 #

    Ik ben deze ook gehad, en deze was inderdaad heel erg fijn. Allen was de geur niet echt mijn ding…

  5. Larissa 18 november 2012 bij 21:23 #

    Leuke post…Ik hou van de body shop.

  6. Yasmin 20 november 2012 bij 14:32 #

    Ik heb laatst online de bath & massage oil gekocht en ik vind deze super lekker! Helaas bij ons in de Bodyshop winkel geen prodcuten meer van deze lijn en ook online alles uitverkocht. Erg jammer want ik had er graag wat bij willen hebben zoals dit (en al helemaal voor 90 cent!)

Geef een reactie

